Gå til innhold

Erfaring med personlig coaching av Silje Mariela?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd hennes fire ukers personlige coaching? Fornøyd eller ikke fornøyd? Er dyrt, så vil vite om det er verdt pengene. 

Anonymkode: b7d87...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke prøvd hennes program med personlig coaching, men har trent etter hennes program og brukt henne litt på facebookgruppa hennes. For meg var det supert. Prøvde et par andre online coacher, men savnet programmene til Silje og falt tilbake på dem. Elsker disse programmene.

Når det gjelder de to andre coachene, var de dyktige nok, men det ble litt upersonlig for meg. Mulig jeg ikke brukte dem nok. Stilte ikke mange nok spørsmål, var for dårlig til å fortelle dem hva jeg ønsket.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner miljøet rundt henne, hun har såpass kunnskapsrike folk rundt seg. Så du går ikke feil der, svært få pt kan måle seg der.

Start med å kjøpe boka hennes du.

Anonymkode: 401c3...20e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Boka er allerede lest og jeg har veldig sansen for henne 😊👍🏻

Ts

Anonymkode: b7d87...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2019 den 22.57, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar. Boka er allerede lest og jeg har veldig sansen for henne 😊👍🏻

Ts

Anonymkode: b7d87...f29

Så bra, kan du møte henne er jo det best. PT timer personlig er det beste.

Hun kjenner jo for eks Børge Fagerli, så der er det mye kompetanse. Han har jo også kvalitetssikret boken hennes.

Anonymkode: c7715...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Jeg personlig er litt skuffet over fire uker med coaching. Følte det ble lite for pengene, mulig jeg burde spurt mere, men kunne ta to dager for å få svar på mailene og følte den ekstra pushinga manglet. Silje M er flink og kan tingene sine, men føler dessverre at hun har forbedringspotensiale her. Kostet 1000kr pr uke så noen heia rop underveis hadde gjort seg. Kommer ikke til å bruke henne som PT igjen.

Anonymkode: b7d87...f29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...