Gå til innhold

Vennegruppe varighet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er de første på lista som skal ha vennegruppe hos oss og jeg har aldri vært med på noe sånt før. Jeg tenkte at barna kan gå hjem selv fra skolen (de går i tredje klasse og vi bor nær skolen så de kan fint gå hjem selv). De slutter kl 14 den dagen. Så kan de gjøre leksene og leke sammen og etterpå lage hver sine pizzaer. Jeg tenkte vi kanskje kunne avslutte kl 17 eller 17.30. Er det for tidlig eller hva synes dere? Det er på en måte midt i komme hjem fra jobb og lage middag-tid for de fleste foreldre, så kanskje upraktisk samtidig som vennegruppen ikke bør vare altfor lenge heller. Tanker eller forslag?

Anonymkode: daccc...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To timer kan aldri fungere all den tid vennegruppene her i stor grad kommer til å foregå rett etter skoletid. Kl 16 er fremdeles de aller fleste foreldrene enten på jobb eller såvidt på vei hjem. 

Anonymkode: daccc...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To timer er nok. Det er det som har vært vanlig hos oss. Men, om det ikke fungerer, så si 16.30 da.

Anonymkode: b4632...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To timer er nok, ja. Men skal en av dere foreldre være tilstede? Ihvertfall når de lager pizza vil jeg tro?

Anonymkode: ef052...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går de ikke på sfo?

Her går de hjem fra sfo kl 15.30, hjemme rundt 15.45. Frilek og enkel middag. Foreldre kommer kl 18 på kaffe og da spiser vi alle noe godt (kjeks/kake/boller). Så går de hjem ca 18.30-19. 

Anonymkode: 68acb...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...