Gå til innhold

Fettforbrenning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er beste trening for å forbrenne mest fett? og hvor lenge? og hvilken intensitet?

Jeg er 20 år, veier 66 kilo, er 157 høy :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den beste måten å forbrenne fett p åer å kombinere styrketrening med aerob-trening.

Når musklene styrkes øker basalforbrenningen- den konstante forbrenningen. På sikt gir dette en mye større mulighet for å holde en stabil vekt og reduksjon av fettprosenten.

Aerob kondisjonstrening forbrenner fett etter at glykogenlagrene er tomme. En økt bør vare i minst 45 minutter. Rask gange f.eks.

Et bra kosthold er dog det viktigste. jeg har selv godt ned 5 kg siste 6 uker. Fikk noen råd fra et nettsted hvor jeg handlet kosttilskudd. Det har gitt veldig fin effekt for meg :-)

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

sykling, rask gange, aerobic...

Masse..

Styrke kan også være en god fettforbrennende trening.

Skrevet

Styrke kan også være en god fettforbrennende trening.

Ikke i å for seg, men over sikt. Muskler vil øke forbrenningen.

Skrevet

Lavintensitet. Rask (som i rask) gange, eller sakte jogg.

Gjest treningsjenta
Skrevet

Styrketreninger absolutt å anbefale sammen med kondisjon. Etter en styrkeøkt er fettforbrenning forhøyet i ca 24 opptil 36 timer etterpå, husker ikke helt timer men det er aboslutt signifikant! Du vil også legge på deg muskler over tid, muskler krever konstant energitilførsel så derfor vil din basalforbrenning( ant kalorier du bruker pr døgn på inaktivitet) øke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...