Gå til innhold

Dere som er uten jobb og utdannelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dere redde for at barna deres vil komme til å se ned på dere?

 

Anonymkode: e943e...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg er mer redd for at han vil følge i mine fotspor. Om han kommer i posisjon til å se ned på meg, så er jeg fornøyd. Men håper jo jeg klarer å oppdra ham til å ikke se ned på noen også.

Anonymkode: 8c4bc...690

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg utdannelse, men har ikke funnet jobb. Skal begynne på yrkesrettet utdanning neste år.

Jeg er ikke redd for at hun skal se ned på meg. Om hun lykkes i livet og er glad og fornøyd, med en god utdannelse, er jeg glad. 

 

Anonymkode: ee517...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg alltid hatt jobb, men tok ikke utdannelse før barna var tenåringer. Nei, aldri vært redd for de skal se ned på meg. Da jeg har oppdratt de til å se at det ikke er viktig hva du er, men hvem du er.

 

Anonymkode: 45fc6...13e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dere redde for at barna deres vil komme til å se ned på dere?

 

Anonymkode: e943e...598

Nei. Oppdrar de til å ikke se ned på noen. Men i forhold til mange kommentar felt overalt der voksne folk skriver stygge ting om alt og alle så er det ikke rart om barna tar etter å spyr ut det samme.. 

Ofte lett å merke på barna hvem foreldrene er.

Det kan være mange grunner til at folk ikke jobber.Mange ser friske ut men er gjerne ikke friske.Er mye vi ikke vet om alt og alle. En dag står vi kanskje der selv.

Tenker folk må være mer flinke til å passe på seg selv.

Så bryr ikke barna seg heller.Vet om noen som er hjemme.De er syk og levd i ett helvete.Du ser det ikke på h*n men tøffeste personen jeg kjenner.Som er der for barna hver dag og alltid sitter de først. 

Som er det viktigste!

Skal man rakke ned på disse som er hjemme..Hva med de som jobber og er tidlig ut av døren før det er skole og barna må klare seg selv og kommer tidlig hjem til tomt hus og foreldre som er sent hjemme.Sånn har mange det.Vil heller si de er heldige som har noen som er med de og får tiden om morningen og er hjemme når de kommer.

 

Men forstår at mange må eller vil jobbe lenge eller at noen gjør så godt de kan enten de er hjemme eller på jobb.

Om alle passer på seg selv og sitt så  slipper de som er hjemme og føle seg uglesett .Noen ganger lettere å knekke en fot der folk ser grunnen til at noen er hjemme.Enn alt det psykiske eller andre fysiske. 

 

Anonymkode: fa019...fd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...