*bompi* Skrevet 23. mai 2005 #1 Skrevet 23. mai 2005 Noen som har gode aerobicsko å anbefale? Er overvektig og trener mye. Må derfor ha et par med mye demping og støtte. Hva med Ryka rythm? Reebok, nike, asics..?
*Lene* Skrevet 23. mai 2005 #2 Skrevet 23. mai 2005 Noen som har gode aerobicsko å anbefale? Er overvektig og trener mye. Må derfor ha et par med mye demping og støtte. Hva med Ryka rythm? Reebok, nike, asics..? Nike har noen med meget gode støtdempere. Jeg kjøpte meg nylig og er superfornøyd!! Viktig at du spør i butikken når du kjøper, og sier hva du skal benytte skoene til, slik at du får de som er riktige til deg!
*bompi* Skrevet 23. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2005 vet du hva disse nikeskoene heter? Finner ikke vareutvalget deres på nett, bare sånn skovelger.
Gjest Spacegirl Skrevet 23. mai 2005 #4 Skrevet 23. mai 2005 Jeg spurte i butikken hvilke de anbefalte, og endte opp med noen Nike aerobicsko som jeg er kjempefornøyd med. Kostet 1300 kr så vidt jeg kan huske
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2005 #5 Skrevet 23. mai 2005 Jeg er liten og lett, og har av den grunn brukt Rykä. Så det er mulig dempingen ikke blir god nok for deg. Nike, derimot, skal visstnok ha sko for personer som trenger mer demping.
Trudi Skrevet 23. mai 2005 #6 Skrevet 23. mai 2005 Jeg kjøper mine sko på Løplabbet. Skoa jeg bruker nå heter New Generation og er uten tvil de beste jeg noen gang har hatt. Men like viktig som demping er formen på skoen. Noen skomerker er litt snevre i utvalg. I aerobic er det en del vendinger som kan være ubehagelig om skoen ikke sitter godt.
*Lene* Skrevet 23. mai 2005 #7 Skrevet 23. mai 2005 vet du hva disse nikeskoene heter? Finner ikke vareutvalget deres på nett, bare sånn skovelger. Nike running heter de :-D
Gjest Virvel Skrevet 23. mai 2005 #8 Skrevet 23. mai 2005 Hvis du bor i eller i nærheten av Oslo vil jeg anbefale Löplabbet, som Trudi også nevner. Der får du hjelp til å finne sko som passer akkurat dine føtter (og kropp!). Billig er det vel ikke akkurat, men du kan jo ta en spansk en og kjøpe skoene et annet sted...
*bompi* Skrevet 23. mai 2005 Forfatter #9 Skrevet 23. mai 2005 Takk for svar alle sammen! Jeg dro på løplabbet i Trondheim idag og fikk meget god hjelp. Mannen som hjalp meg hadde selv vært aerobicinstruktør i mange år så bedre eksperthjelp kunne jeg ikke fått. Kjøpte Reebok club elite til 1200kr. Sjekket samme sko på xxl og de var bare 50kr billigere der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå