Gå til innhold

Uoppgjort forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Problemet mitt er at jeg ikke klarer å ‘komme meg videre’ fra eksen min som jeg slo opp for 3 år siden. Vi var sammen i 3-4 år. Han elsket meg og jeg han. Vi har snakket litt av og på men det er anspent stemning og uoppgjort fra min side hvertfall.

Det var jeg som endte forholdet uten at jeg egentlig ville. Det såret han veldig mye og han har (virke som) komt seg over meg nå.

Jeg har funnet ut mye om meg selv i etter tid og har nå skjønt hva som var galt (etter at jeg har gått til psykolog) og har hatt behov for å snakke med han om det slik at jeg kan bli ferdig og bare gi helt slipp. Vet at det er 3 år siden men vi har aldri kutta helt kontakten. Hver gang jeg har spurt på melding om å møte for å snakke, så har han aldri svart. Da har jeg bare prøvd å glømme det og bare komme meg videre. Jeg aksepterer at han ikke svarer og antar at jeg bare må komme meg videre selvom jeg ikke får sagt mitt. Etter det, så har jeg ikke hatt kontakt med han.

Han har ikke vist noe interesse men i ny og ned, så sender han snaps av mine venner som han har blitt kompiser med. (Dette sende han helt ut av det blå) Hva betyr det? Jeg vet at det ikke er fellessnap med tanke på at det går så lang tid og plutselig sender han bilde av noen jeg kjenner. Han prøver å vise meg at han er blitt venn med mine venner når vi ikke snakke ellers. Jeg skjønner ikke hva han vil oppnå? 

Hvordan skal jeg være nå? Bare prøve å komme meg videre eller prøve igjen å få snakt ferdig om det jeg har på hjertet? 

Anonymkode: ad6f8...1be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Gå videre. Det har i hvert fall han gjort

Anonymkode: 2a8f5...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...