Gå til innhold

Tinder date med jenter "på byen"?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har merket meg at nesten alle jenter jeg snakker med på Tinder kun er interessert i å møtes "på byen", dvs. møtes på en lørdagskveld på et utested. Nesten ingen andre ønsker å møtes i andre settinger.

Er det dette som er nåtidens "date" eller betyr det at de ikke er interessert i noe seriøst, er for redde for "klein" stemning at de møtes i beruset tilstand eller hva er greia?

vh mann i midten av tyveårene som matcher mest venter i begynnelsen av tyveårene.

Anonymkode: 6294e...b01

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre for deg. Rett på sak. 

Anonymkode: 21403...592

Skrevet

Mest sannsynlig er det fordi de er kleine og vet at på byen vil de ha god hjelp av alkohol, og evt. venninner i nærheten. Som kvinne tror jeg ikke at det har noe med manglende interesse å gjøre, heller det jeg nettopp sa; at de er sjenerte.

Anonymkode: 53d1c...6db

• Liker 2
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Mest sannsynlig er det fordi de er kleine og vet at på byen vil de ha god hjelp av alkohol, og evt. venninner i nærheten. Som kvinne tror jeg ikke at det har noe med manglende interesse å gjøre, heller det jeg nettopp sa; at de er sjenerte.

Anonymkode: 53d1c...6db

Enig, i motsetning til menn så møter ikke kvinner menn de ikke er interessert i, så manglende interesse kan man legge av seg med en gang. Det handler om sjenanse.

Anonymkode: 2946f...9b4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...