Gå til innhold

Bor det en novelleforfatter i deg?


Husmor2

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en godt voksen, gift kvinne som ser etter en voksen person som behersker skrivekunstens form. Om du er mann eller kvinne er ikke så viktig, men du må kunne skrive på en engasjerende og god måte, og selvsagt beherske det språklige rent gramatisk godt. Kanskje du har erfaring som skribent på hobbybasis?

Jeg har egentlig lenge gått rundt med en lyst til å skrive/få skrevet en novelle hvor jeg selv blir skrevet om som hovedpersonen, gjerne med et erotisk tilsnitt. Kanskje til og med utifra mine konkrete erfaringer. 

Et slikt opplegg vil selvsagt innebære at du får kjennskap til meg, noe som betyr at jeg må føle tillit til deg. Det betyr også at du både må evne og like å tilegne deg nødvendig viten om meg.

Hvis du synes dette høres litt spennende ut, og vet at du har tid til et slikt prosjekt så ta gjerne kontakt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 20.10.2019 den 16.27, Husmor2 skrev:

Hei! Jeg er en godt voksen, gift kvinne som ser etter en voksen person som behersker skrivekunstens form. Om du er mann eller kvinne er ikke så viktig, men du må kunne skrive på en engasjerende og god måte, og selvsagt beherske det språklige rent gramatisk godt. Kanskje du har erfaring som skribent på hobbybasis?

Jeg har egentlig lenge gått rundt med en lyst til å skrive/få skrevet en novelle hvor jeg selv blir skrevet om som hovedpersonen, gjerne med et erotisk tilsnitt. Kanskje til og med utifra mine konkrete erfaringer. 

Et slikt opplegg vil selvsagt innebære at du får kjennskap til meg, noe som betyr at jeg må føle tillit til deg. Det betyr også at du både må evne og like å tilegne deg nødvendig viten om meg.

Hvis du synes dette høres litt spennende ut, og vet at du har tid til et slikt prosjekt så ta gjerne kontakt.

 

Det hadde vært spennende - ta gjerne kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja liker gjerne å skrive erotiske noveller eller et film manus eller humor novelle. Vært gøy å hatt noen å skrive med da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
På 20.10.2019 den 16.27, Husmor2 skrev:

Hei! Jeg er en godt voksen, gift kvinne som ser etter en voksen person som behersker skrivekunstens form. Om du er mann eller kvinne er ikke så viktig, men du må kunne skrive på en engasjerende og god måte, og selvsagt beherske det språklige rent gramatisk godt. Kanskje du har erfaring som skribent på hobbybasis?

Jeg har egentlig lenge gått rundt med en lyst til å skrive/få skrevet en novelle hvor jeg selv blir skrevet om som hovedpersonen, gjerne med et erotisk tilsnitt. Kanskje til og med utifra mine konkrete erfaringer. 

Et slikt opplegg vil selvsagt innebære at du får kjennskap til meg, noe som betyr at jeg må føle tillit til deg. Det betyr også at du både må evne og like å tilegne deg nødvendig viten om meg.

Hvis du synes dette høres litt spennende ut, og vet at du har tid til et slikt prosjekt så ta gjerne kontakt.

 

Hei

Vi har vært i kontakt før, med erotisk tilsnitt mener du da sterkt eller svakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memento mori

Er det for sent å melde seg? Det er jo ikke godt å si hva som passer ditt nivå, men hvis du fremdeles har åpen dør så kan jeg sende deg en liten novelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Sikker på det ikke ender som runketråd 🤣. Mange menn som kunne likt å hørt den erotiske delen av ditt liv... hvordan plukker du ut de som kan skrive??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...