Gå til innhold

forelsket i noen som er i forhold?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært singel en stund, men har møtt en fantastisk fyr på nett. Vi har møttes og vi har utrolig god kjemi. Han sier at han er på tur ut av forholdet sitt, men jeg begynner å tvile på om det egentlig er sant. Hva er det med mennesker som han, som har noen på si, men som liksom aldri greier å komme seg ut av forholdet? Er det bare løgn og fantasier, eller er det sånn at det virkelig er så vanskelig å forlate partner som man ikke lenger elsker? Har en følelse av at han holder meg på gress. 

Har dere egne erfaringer?

Anonymkode: 0dfbe...834

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han holder deg på gress. Move on.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Skjønner meg ikke på damer når det gjelder slikt. Jeg aksepterer at kvinner er utilgjengelige når de er i forhold. I stor grad driter damer i det når menn er det.

Endret av Anonym27
  • Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Anonym27 skrev:

Skjønner meg ikke på damer når det gjelder slikt. Jeg aksepterer at kvinner er utilgjengelige når de er i forhold. I stor grad driter damer i det når menn er det.

Så sant 👏🏻

Anonymkode: 347f2...3c4

Skrevet

Det JEG ikke skjønner er hvorfor alle damer vil ha de samme mennene

Anonymkode: 26918...a8b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er forelsket i ei som er i et forhold

Det er vondt for jeg vet hun liker meg og❤️

Vi har kysset og kost litt😍

Endret av barbent
Gjest Familytree
Skrevet

You don't want to be the second...😞

Skrevet

Må vel regne med å bli nr 2 og ikke forvente noe mer

Skrevet

Er vel ikke værre enn menn med barn. Evig toer der og. D er litt som en ser d

Skrevet

Dette kan minne litt om en jeg var forelsket i. Han er notorisk utro og burde gjort det slutt med samboeren for mange år siden. Men det koster mye, det er jo en kjærlighet der etter mange år sammen, det er vanskelig såre en annen og det er mye praktisk med at de eier leilighet sammen osv, og aller mest tror jeg bare han mangler ryggrad og er avhengig av å være sammen med noen. Han kan ikke slå opp med henne før han har en neste stående klar til å ta han imot.

Men jeg kan jo heller ikke investere i å utvikle et kjærlighetsforhold med en fyr når jeg anser det som en betydelig risiko at selv om vi hadde endt opp med å elske hverandre så kunne han likevel til syvende og sist ha blitt hos henne og dermed knust hjertet mitt. Valgte å ikke ta den sjansen, det var helt riktig valg, men utrolig vanskelig å ta siden jeg hadde falt for han. Men kjærlighetssorg går jo over, og det fortere og enklere jo tidligere du bryter.

Jeg tror ofte folk som sier sånt mange ganger kan ha en ærlig tanke om at de vil gjøre det en vakker dag altså, men de er pysete og trenger både en god dytt og en fallskjerm. Og selv når de møter den personen som gidder å investere nok tid til dem til at man kan utviklet forhold med kjærlighet, så er det ikke sikkert de tar steget likevel. 

Pluss da har du bare vært en krykke for å hjelpe en pingle. Folk bør klare å avslutte et dårlig forhold helt på egen hånd, og gjerne være single en stund før de går over til neste.

Anonymkode: a6a7e...43f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...