Gjest *Fiona* Skrevet 25. mai 2005 #62 Skrevet 25. mai 2005 ...er deilig! Kåre Magnus, ikke Alwa eller, det er hun sikkert, men jeg siktet til KM nå :o Jah, sannsynlig... Jeanette, Antoinette og Kåre Magnus...? Jeg tror det ikke. På den annen side, de er ikke helt ulike. Den fortapte sønn? Nei, jeg tror ikke det. Jeg mener, når du heter Kåre Magnus til fornavn, bryr du deg lite om å endre navn fra Berg til Bergh Tror jeg da :o Med guuuud så søt han er *sikle*
sixx Skrevet 25. mai 2005 #63 Skrevet 25. mai 2005 Jeg mener' date=' når du heter Kåre Magnus til fornavn, bryr du deg lite om å endre navn fra Berg til Bergh [/quote'] Enig...burde iallefall lagt til von....Kåre Magnus von Bergh...litt mer svung da. (Hvem er denne fortapte sønnen forresten :klø: )
Gjest Bellatrix Skrevet 25. mai 2005 #64 Skrevet 25. mai 2005 Hun mener nok den bortkomne sønn. Von Bergh.
sixx Skrevet 25. mai 2005 #65 Skrevet 25. mai 2005 Hun mener nok den bortkomne sønn. Von Bergh. Ja....det tror jeg sannelig du har rett i. Må liksom først finne ut om han virkelig er sønnen til Hammelow før han får stempelet fortapt.
sixx Skrevet 25. mai 2005 #67 Skrevet 25. mai 2005 Ja' date=' fortapt blir å ta litt i.[/quote']Ja...og det gjør vi ikke...det er jo tross alt kun onsdag da.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2005 #68 Skrevet 25. mai 2005 Ikke noe nytt altså... Måtte på handletur for å prøve å glemme dette, men litt meningsløs pengesløsing hjalp ikke en døyt. Fant en kjempefin topp da
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2005 #71 Skrevet 25. mai 2005 hihi' date=' for en tråd! [/quote'] Jammen, denne tråden er jo seriøs, i motsetning til den andre
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2005 #72 Skrevet 25. mai 2005 At ikke vi får vite noen ENDA er jo helt horribelt...
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2005 #73 Skrevet 25. mai 2005 At ikke vi får vite noen ENDA er jo helt horribelt... Ja, enig! :o
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2005 #74 Skrevet 25. mai 2005 Jeg har fått svaaaaaar Det var nok i forbindelse med ett innslag vi hadde i Idol hvor Helge Hammelow Berg skulle være faren til Kåre Magnus- Men dette var bare på tull, de er ikke i familie på ordentlig Hilsen idol-redaksjonen Men dette var det noen som hadde sett på tv ikke sant? Reportasjen jeg snakker om var i et ukeblad. Derfor har jeg vært hjemme i leiligheten min og raidet den for alle gamle ukebladene jeg kunne finne Skal sette meg å kikke gjennom dem nå for jeg vet jeg har rett
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2005 #76 Skrevet 25. mai 2005 Du kan bare glemme å sove nå før du har funnet ut av dette... :fy: Sikker på at han ikke bare er i perifer familie med en eller annen kjendis da? Det er vel alle?
@lfa Skrevet 25. mai 2005 #77 Skrevet 25. mai 2005 Hvis man f.eks, fordi man ikke har annet og gjøre akkurat der og da, utnytter web'ens kapasiteter, dukker det ikke opp så mange alternativer utenom "Tore". Men nå kan det jo være at KM ikke bodde hjemme hos pappa den gang, og da stiller jo saken seg litt annerledes.... Men jeg holder en knapp på "Tore", og ikke på Helge.
Gjest Bellatrix Skrevet 25. mai 2005 #79 Skrevet 25. mai 2005 Blir litt komisk hvis det viser seg at han bare er sønnen til Mannen I Gata.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå