Gå til innhold

Mammografi

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det ikke gjorde vondt å ta mammografi (hun hadde hørt historier om hvor ille det var) og at det ikke var vondt i det hele tatt. Andre er veldig ømme i brystene og opplever at det gjør vondt å få dem klemt sammen. Derfor er det forskjellige opplevelser av denne undersøkelsen. P.s. hun var frisk selv. 

Anonymkode: 20755...803

Skrevet

Jeg har ikke ømme bryster, men jeg synes mammografi er vondt. Heldigvis er det kortvarig. Hun i videoen har store bryster. Jeg har små. Vet ikke om det har noen betydning.

Anonymkode: 448c9...dd9

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
Skrevet

Fikk vite da jeg var på mammografi st det var vondere når man er yngre enn eldre. Var ubehagelig

• 1 måned senere...
Skrevet

hvilken utdanning må man ha for å jobbe som mammografi dame slik som hun i videoen? ( hun som legger brystet på plass)

hilsen m27

Anonymkode: cc9bd...c58

Skrevet

Ryddet for diskusjon med seg selv. 

_popcorn_, mod

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

hvilken utdanning må man ha for å jobbe som mammografi dame slik som hun i videoen? ( hun som legger brystet på plass)

hilsen m27

Anonymkode: cc9bd...c58

Du må være utdannet radiograf. Bachelorutdanning

Anonymkode: 947d1...fd1

Skrevet
1 hour ago, 29_j said:

Jeg syntes det klemte så ag jeg nesten ikke fikk puste. Heldigvis var kulen min en uskyldig melkekjertel. Det jeg reagerte på var 2 sure damer som jobbet med det, de tålte ikke spm virket det som ...

K31 :) 

Synd du møtte på to sure radiografer. Det er trist når de skal ødelegge ryktet vårt. 

Anonymkode: 947d1...fd1

• Liker 1
Skrevet

Vondt...? På ingen som helst måte... litt merkelig, absolutt!

Anonymkode: 5ba4c...93d

Skrevet
12 timer siden, 29_j skrev:

Jeg syntes det klemte så ag jeg nesten ikke fikk puste. Heldigvis var kulen min en uskyldig melkekjertel. Det jeg reagerte på var 2 sure damer som jobbet med det, de tålte ikke spm virket det som ...

K31 :) 

Sure skal de ikke være, men det er mange spørsmål de rett og slett ikke skal svare på. Jeg holder på å dø av nysgjerrighet når de ser på bildene, men vet at det et legen som skal ta det med meg i etterkant så jeg prøver å ikke mase på dem når de uansett ikke har "lov" til å si noe.

Anonymkode: b11af...00a

Skrevet

Ryddet for avsporinger. 

_popcorn_, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...