Gå til innhold

Bordbrikker og glassbrikker...Harry?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

19 minutter siden, MaiTai skrev:

Er det bare jeg som synes at glassbrikker og å bruke bordbrikker sånn til dagligdags er harry? 🙈

Hva er alternativet da? At bordet blir ødelagt av fuktighet? Om man har trebord er man nødt til å bruke brikker om man drikker kald drikke siden det kondenserer på glasset. 

• Liker 19

Har ikke tatt stilling til om det er harry eller ei, men på vårt stuebord som har vist seg å fort få merker, er det helt nødvendig å bruke brikker. Tar de vekk etter bruk, men har aldri tenkt over at det ser harry ut 

Anonymkode: f6b87...067

• Liker 2

Annonse

8 timer siden, -jk- skrev:

Hva er alternativet da? At bordet blir ødelagt av fuktighet? Om man har trebord er man nødt til å bruke brikker om man drikker kald drikke siden det kondenserer på glasset. 

Skjønner jo hensikten med det. Men noen bruker det også på glassbord. 

På mitt nåværende ikea-studbord til 200 kr blir det ikke brukt brikker, da det ikke er så farlig om det kommer ringmerker eller flekker. På spisebordet i heltre til over 20 000 ligger det derimot noe under alle glass og kopper som kan sette merker. Jeg driter egentlig i om andre syns det er harry, jeg ønsker å bevare bordet pent i mange år. På hytten har vi et teakbord fra tidig 70-tall som ser helt nytt ut og er uten en eneste ring/merke, takket være bruk av brikker. Så jeg syns det er en grei løsning. 

Anonymkode: 96b74...946

• Liker 3
5 timer siden, MaiTai skrev:

Skjønner jo hensikten med det. Men noen bruker det også på glassbord. 

Ikke Harry i det hele tatt! Det finnes mange tøffe bord og glassbrikker også. På glassbord et det kanskje ikke nødvendig med brikker med tanke på merker, da det er lett å vaske bort. Det er derimot mye lyd når en setter et glass oppå et glassbord. Derfor er det greit å bruke brikker. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...