Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sliter med kløende hodebunn, i så stor grad at jeg kjenner jeg får små sår. Litt flass, ikke mye.

Andre som har slitt med dette og som har fått det bedre med shampoo bytte? Hvilken?

Anonymkode: d00c0...5e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være eksem du har? I såfall så ville jeg prøvd Fungoral.

Anonymkode: 75cb5...a8f

• Liker 2
Skrevet

Loreal Elvital for farget hår, den røde flasken

Skrevet

Fungoral fungerer ganske bra. Kan være du må til legen sånn på sikt.

• Liker 1
Skrevet

Favn fra Rå Organics, denne hjelper meg veldig. Sliter i perioder med psoriasis i hodebunnen, og denne lindrer alltid. Varierer mellom den vanlige sjampoen og saltsjampoen.

Anonymkode: 37d69...422

Skrevet

Define, hvit og lys blå flaske for tørr/irritert hodebunn 

Skrevet

Vil først anbefale en tur til lege, det gjorde jeg og fikk vertfall utelatt at det ikke er psoriasis. 
Jeg opplevde god effekt med Fuji green Tea Cleansing Hair skrubb og sjampoo i samme serie fra The Body Shop. Ellers har jeg hatt god erfaring med en del sjampo fra Lush
Jeg har ekstremt sensitiv hodebunn og får sår og eksem av butikksjampo og noen typer frisør sjampo faktisk.
Fungoral fungerer bra( du får den reseptfritt på apotek)  men bare om det er eksem 

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være eksem du har? I såfall så ville jeg prøvd Fungoral.

Anonymkode: 75cb5...a8f

28 minutter siden, Okapi skrev:

Fungoral fungerer ganske bra. Kan være du må til legen sånn på sikt.

Ville ikke prøvd fungoral uten å prøve andre, mildere sjampoer først. Tørr hodebunn klør, fungoral er mot flass/eksem og skal brukes med forsiktighet 

Anonymkode: 44486...71c

• Liker 1
Skrevet

Vichy for sår hodebunn. Kjøpes på apotek.

Anonymkode: d56cf...1e8

Skrevet

Om du ender opp med å bruke Fungoral, er et tips å kjøpe det i Sverige om du bor nærme. Der selges den til rundt halve prisen av hva den koster her i landet

Anonymkode: b78e3...764

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil ikke tro det er verken eksem eller psoriasis, jeg er i alle fall ikke plaget med noe som helst slik ellers. Kan heller ikke se noen tegn til at det er noe slikt ut fra bilder når jeg googler.

Vil anta det bare er normal tørr hodebunn egentlig.

Anonymkode: d00c0...5e9

Skrevet

Har slitt med både flass og psoriasis i hodebunnen og det som hjalp meg var Redken scalp soothing balance shampoo 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...