Gå til innhold

Trekant med to menn

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 20.10.2019 den 20.32, AnonymBruker skrev:

Guttene man har sex med?

Hva er forskjellen, gutter ser på alle jenter de lett får sex med som horer uansett?

Anonymkode: 67fa8...c35

Gutter kanskje, ikke menn. Menn skravler heller ikke om slikt til alle vennene sine, men er diskre.

Som mann er dette en av de mest intense opplevelsene jeg har vært med på. Jeg er ikke bi og det var ikke han andre heller, men så lenge man ikke er redd for å komme bort i hverandre og er litt kreativ er dette absolutt ikke noe hinder. 

Kjør på, du kommer ikke til å angre.

Anonymkode: 43f53...aee

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, OnFire skrev:

Fatter ikke at noen vil involvere en kompis i en trekant, med mindre de kjører i begge filer og det allerede er en greie mellom de to. 

Bestå holde seg til høyrefilen...… 🙂 

Anonymkode: ab057...fad

Skrevet
39 minutter siden, Cervus skrev:

Hva syns hun om det?

Og ikke minst, hva syns du om det?

Det lurer jeg også på. spesielt siden du ble satt i en "cuckold"-situasjon. Jeg ville nok personlig ha vært aktivt med selv, men å være tilskuer kunne vært et alternativ (slik du gjorde). Jeg synes det er sexy at damer er litt eksperimentelle dersom det er i forståelse med partner. Min kone synes jeg er altfor opptatt av sex så det blir nok aldri til at jeg får oppleve noe slikt. Vi er ikke helt kompatible når det gjelder dette. Prøver jeg å kommunisere hva jeg kunne ønske og hva som er hennes fantasier og ønsker blir det bare "begynner du nå igjen"... Vi har helt grei, men kjedelig, sex (litt for sjelden).
Men siden du (heldiggris) har fått opplevd dette hadde det vært interessant å få vite hvordan hennes og din reaksjon ble i ettertid. Var dette noe dere ønsket å fortsette med? Spørsmålet går til TS og ikke til deg Cervus 🙂 

Anonymkode: 3ce7c...f73

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det lurer jeg også på. spesielt siden du ble satt i en "cuckold"-situasjon. Jeg ville nok personlig ha vært aktivt med selv, men å være tilskuer kunne vært et alternativ (slik du gjorde). Jeg synes det er sexy at damer er litt eksperimentelle dersom det er i forståelse med partner. Min kone synes jeg er altfor opptatt av sex så det blir nok aldri til at jeg får oppleve noe slikt. Vi er ikke helt kompatible når det gjelder dette. Prøver jeg å kommunisere hva jeg kunne ønske og hva som er hennes fantasier og ønsker blir det bare "begynner du nå igjen"... Vi har helt grei, men kjedelig, sex (litt for sjelden).
Men siden du (heldiggris) har fått opplevd dette hadde det vært interessant å få vite hvordan hennes og din reaksjon ble i ettertid. Var dette noe dere ønsket å fortsette med? Spørsmålet går til TS og ikke til deg Cervus 🙂 

Er vel AB 101 og ikke TS som skrev denne historien? 

Endret av 911
Skrevet
1 time siden, Cervus skrev:

Hva syns hun om det?

Og ikke minst, hva syns du om det?

Dette var to unggutter og hun har nestandig hatt sans for sånne så ja, hun likte det, jeg ble kraftig kåt der jeg lå i skjul og fulgte med sjalu ble jeg heller ikke jeg følte nok at de ikke ville ta min plass pga. alder.

det må legges til at dette ikke var planlagt i utgangspunktet men ble det etterhvert naturligvis.

Anonymkode: 3fe0d...101

• Liker 3
Skrevet

Jeg skal komme tilbake til hvordan dette skjedde ved en senere anledning

• Liker 2
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var to unggutter og hun har nestandig hatt sans for sånne så ja, hun likte det, jeg ble kraftig kåt der jeg lå i skjul og fulgte med sjalu ble jeg heller ikke jeg følte nok at de ikke ville ta min plass pga. alder.

det må legges til at dette ikke var planlagt i utgangspunktet men ble det etterhvert naturligvis.

:alice:For en historie. Kom gjerne med utdypende informasjon. Hvordan fikk dere dette til? Et drømmescenario for meg, men kunne godt tenkt med å være med. Hvorfor får jeg ikke min samboer med på noe slikt, eller hvordan "overtale" henne? Det må jo være hennes ønske og forbudte fantasi.

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet

jeg skal komme tilbake med «oppskrifta» jeg hadde

Skrevet
På 20.10.2019 den 19.34, Madde123 skrev:

Jeg har ei venninne som gjorde det. Og etter noen dager angret hun livet av seg. Hun ble stempla ganske fort. Om man skal gjøre sånt, kanskje man burde reise til andre siden av Norge, fra der man bor? Hm 

Huh? Jeg gjorde det i hjembygda mi med to stykker som kjenner de fleste jeg kjenner. Hverken blitt stemplet etter snakket om i ettertid 😛 

• Liker 2
Skrevet
På 23.10.2019 den 13.55, AnonymBruker skrev:

Gutter kanskje, ikke menn. Menn skravler heller ikke om slikt til alle vennene sine, men er diskre.

Som mann er dette en av de mest intense opplevelsene jeg har vært med på. Jeg er ikke bi og det var ikke han andre heller, men så lenge man ikke er redd for å komme bort i hverandre og er litt kreativ er dette absolutt ikke noe hinder. 

Kjør på, du kommer ikke til å angre.

Anonymkode: 43f53...aee

Du hørtes nå litt bi-curious ut i forrige innlegg, da. Hadde det vært annerledes om han andre var bi?

Anonymkode: a14db...61a

Skrevet
8 minutter siden, duplexx skrev:

Huh? Jeg gjorde det i hjembygda mi med to stykker som kjenner de fleste jeg kjenner. Hverken blitt stemplet etter snakket om i ettertid 😛 

Jamen det er jo bra👍

• Liker 1
Skrevet
På ‎23‎.‎10‎.‎2019 den 20.26, AnonymBruker skrev:

Jeg skal komme tilbake til hvordan dette skjedde ved en senere anledning

Vi hadde leid ei hytte ca.20 mil fra hjembyen og siden denne lå i et hyttefelt med mye folk pleide vi å ta med oss teppe og ei flaske vin og finne oss en rolig plass en halvtimes spasertur fra hytta, der drakk vi vin, leste litt, prata og hadde også sex men ikke hver gang.

En dag mens vi satt der med hver vår bok og et glass vin syntes jeg jeg så en bevegelse bak et nedblåst tre, og siden jeg hadde solbriller på gjorde jeg som jeg fortsatt leste samtidig som holdt jeg øye med det, og ganske riktig... to unge gutteansikter dukket stadig fram i kikkhull de hadde laget i torva.

Jeg fant jeg ut at jeg ville lage litt show og begynte å massere konas rygg og skuldre og etter noen minutter dro jeg av henne T-skjorta, de flotte brystene hennes var ute i friluft og mens jeg snegla ned mot hvor guttene befant seg begynte jeg å kose med brystene hennes,  sugde på dem og masserte dem til vortene ble harde. Guttene lå og stirret gjennom nevnte kikkhull og jeg gikk videre med å dra av henne joggebuksa slik at hun lå i bare trusa (jeg venta med å ta av trusa for å strekke ut den pirrende situasjonen) vi kyssa og klinte, kona var blitt skikkelig tent og dro ned joggebuksa mi og runket meg lett.

Øyeblikket var kommet og jeg begynte sakte å dra av henne trusa, jeg hadde tenkt å slikke henne men da ville jeg stengt innsynet til den barberte fitta hennes så i stedet masserte jeg klitten til hun begynte å småstønne, da trengte jeg  inn og lå stille inni henne ei stund før jeg hviskende ba henne om ikke bevege hodet brått men hvis hun kikket ned mot det nedblåste treet vill hun se et par unggutter som smugtitta på oss.

Med rolige bevegelser kikka hun mot treet og da hun fikk øye på dem merket jeg det øyeblikkelig på henne, kyssene hun ga meg var skikkelig våte og musa hennes levde nesten sitt eget pulserende liv mot pikken min, det varte ikke lenge før det gikk for oss og da jeg rullet meg av henne så jeg at guttene fortsatt stirret mot henne der hun lå naken og skrevende.

Det var da tanken om hva jeg kunne få til ble født i meg og da vi hadde kledt på oss og var klar til å gå sa jeg nokså høyt "du dette var deilig, vi går hit på lørdag også."  og håpet de fikk det med seg.

• Liker 1
Skrevet
On 10/20/2019 at 10:07 PM, AnonymBruker said:

Det tror jeg er nøkkelen her.

Jeg tror at hovedgrunnen til at "min" trekant falt i fisk var at gutta ikke var interessert i hverandre i det hele tatt.

I ettertid er jeg egentlig overrasket over at de hele tatt klarte å være nakne samtidig i samme rom..........

Anonymkode: 67fa8...c35

Hva forventet du egentlig? At to heterogutter skulle ta hverandre bakfra samtidig som de tok deg? Neste gang får du plassere deg selv i sentrum så du får en pikk i munn og en i fitta.. ;)

• Liker 1
Skrevet

21 år gammel hadde jeg sex med to brødre fra Hellas, en fantastisk bra opplevelse i to uker, for oss alle tre! ❤️

I dag, 20 år senere er jeg venn med begge to på Facebook, angrer ingenting..

Nyt livet, når du kan, sier jeg bare!

Anonymkode: b5672...0e6

Skrevet

Synes det er kvalmt og forkastelig at en kvinne ligger der og tar i mot to pikker. Ingen skam, ingen moral. Jeg er vel gammeldags. 

Anonymkode: 956dc...df2

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er kvalmt og forkastelig at en kvinne ligger der og tar i mot to pikker. Ingen skam, ingen moral. Jeg er vel gammeldags. 

Anonymkode: 956dc...df2

Hvorfor burde hun skamme seg?

Er du mann eller kvinne?

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor burde hun skamme seg?

Er du mann eller kvinne?

Er så glad jeg ikke eier skam eller moral! Fy flate, du skulle bare prøvd to kjekke karer med hver sin stive pikk klar til å ta deg akkurat der du vil! Beste sexen jeg har hatt noen gang! #moralensvoktergårglippavmye

Anonymkode: 21f7e...e6f

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er så glad jeg ikke eier skam eller moral! Fy flate, du skulle bare prøvd to kjekke karer med hver sin stive pikk klar til å ta deg akkurat der du vil! Beste sexen jeg har hatt noen gang! #moralensvoktergårglippavmye

Anonymkode: 21f7e...e6f

Creepy.

Ikke at du har hatt sex. Men at du jumper inn i samtalen mellom meg og en annen, og forteller meg om det. 

A spør B om noe, så hopper C inn fra sidelinjen og forteller detaljer om sitt sexliv.

Da vet du at det ikke er skam og moral som har noe å si, men også sosiale antenner.

• Liker 1
Skrevet
På 20.10.2019 den 20.19, AnonymBruker skrev:

Anbefaler å ikke gjøre det. trekant regnes som veldig horete. og det er upassende også.

Anonymkode: 4babe...f28

🤣🤣Herregud, hvor kommer du fra? 1930? :unsure:

Anonymkode: 0dd19...341

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...