Gå til innhold

Usynlig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det andre der ute som føler de er helt usynlige for det motsatte kjønn?

Får så sjelden kontakt med damer at jeg blir helt perpleks hvis ei dame viser noe som helst interesse.

Anonymkode: 8aa57...dad

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yes! 
Har alltid vært "den stygge venninna", hun du bare prater med mens hun du egentlig vi ha gikk på do... 

Anonymkode: 9d622...5cd

• Liker 2
Gjest Familytree
Skrevet (endret)

Yeeeees!

Men jeg har ingen problemen med det, jeg er ikke interessert på noen nå. Jeg føler at det er en interessert jente, men dette skjedde siden hun så meg uten skjorte da jeg byttet klær og dette plager meg en litt!😅

Endret av Familytree
Skrevet

På sett å vis, føler det sånn, men i realiteren tror jeg at jeg enten er attraktiv eller frastøtende, med en fordeling på ca. 1 til 9. Sjelden nøytral og usynlig, selv om det er sånn jeg ser på meg selv.

Skrevet

Ja. Var den usynlige blant andre pene jenter.

Anonymkode: dfdfe...1c6

Skrevet

Jeg er stort sett usynlig for de fleste jeg... jeg kan til og med stå å snakke til noen og de ser meg ikke... eller de er fraværende til en mer spennende person dukker opp. Jeg blir sett når folk er i krise... av en eller annen grunn. Aner ikke hvorfor. 🙈

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oh yes! 
Har alltid vært "den stygge venninna", hun du bare prater med mens hun du egentlig vi ha gikk på do... 

Samme her ass! Nå avviser jeg alle blankt fordi jeg vet det ikke er meg de i utgangspunktet vil ha.

Anonymkode: 0fbf0...f72

Skrevet

Start å trene, sett deg selv mål om å bli meget fit og få six pack. Det tar et år, men fy søren det er verdt det. 

Det jeg pleier å gjøre når jeg får kontakt med en jente er å ta hånden hennes å la henne få kjenne på den. De klikker. 

Skrevet

Gi f... da får du oppmerksomhet. 

Anonymkode: 76dcf...b27

Skrevet

De fleste menn er vel mer eller mindre usynlig for det motsatte kjønn da. Det er noen få som ikke er det, de får til gjengjeld svært mye oppmerksomhet. Tipper du er helt normal jeg

Anonymkode: 609ab...968

• Liker 1
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Oh yes! 

Samme her! 
Ikke noe som hindrer meg lengre heldigvis, etter en viss alder har det ikke like mye å si føler jeg, folk av begge kjønn blir mindre overfladiske. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...