AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #1 Skrevet 19. oktober 2019 Nå har jeg matchet med en på tinder som jeg er interessert i, og vi har avtalt date på onsdag. Etter jeg avtalte med han har jeg ikke interesse av å skrive med andre, holder meg til en av gangen og klarer ikke være interessert i fler enn en av gangen. Men, de jeg matchet med før han skriver, skriver og skriver til meg selv om jeg ikke svarer, og jeg syns det hele er ubehagelig. Trodde ikke at en match betyr at man må skrive masse sammen, og blir så stressa 😕 trodde tinder var mer useriøst. Forstår jeg bare kan fjerne disse matchene, men det vil også føles ubehagelig ut, da det tross alt er mennesker bak skjermen. Hadde vært mye enklere om alle bare ble stille om man ikke fikk svar og lot det være? Anonymkode: ec280...6df
Gjest Familytree Skrevet 19. oktober 2019 #2 Skrevet 19. oktober 2019 Slett Tinder og snakk med ham på Messenger. Lykke til Ts! Jeg håper du har en vakker date😊 Du fortjener det!
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #3 Skrevet 19. oktober 2019 3 minutter siden, Familytree said: Slett Tinder og snakk med ham på Messenger. Lykke til Ts! Jeg håper du har en vakker date😊 Du fortjener det! Ikke lagt han til der enda, venter til første date med å spørre han om andre kanaler vi kan snakkes på 🙈 tusen takk 💐 Anonymkode: ec280...6df
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #4 Skrevet 19. oktober 2019 Det er bra du ser menneskene bak, men gjør deg selv den tjenesten at du lærer deg å avvise. Bare si takk for praten, og hyggelig at du skriver, men jeg er ikke interessert, eventuelt har funnet en. Og så sletter du matchen etter en stund. Det er ikke mer seriøst enn det. Anonymkode: 1bb2f...cae
Gjest ByeByeLove Skrevet 19. oktober 2019 #5 Skrevet 19. oktober 2019 Prøv: «Du er nummer 4 i køen. Du vil få beskjed når du rykker framover. Ikke kontakt meg. Jeg kontakter deg.»
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå