Gå til innhold

Forelsket, men har en eks som ikke er over meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Usikker på hvordan jeg skal løse dette. 
Vært singel i snart ett år, men eksen er ikke over meg enda. Tar hensyn til henne for vi er venner og jeg ønsker ikke såre henne. 

Saken er at jeg har blitt forelsket i ei jente, men dette er i ferd med å ryke nå siden jeg tar hensyn til eksen min for å ikke såre henne. Eksen er ikke klar enda med å gå videre i livet sitt, jeg er det. 
Har to store barn (17 og 19) og jeg vil ivareta alle oppe i dette, men får det ikke til. 
Blir til at jeg lar hun jeg er forelsket i gå, men drømmer om at jeg får en mulighet senere. 
Er det noen som har opplevd det samme eller som har gode råd. Jeg er over eksen min🤯🥺

Anonymkode: 9248e...379

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er bare tull. Hva slags hensyn tar du? Hvis du ikke har tenkt å gå tilbake til exen gjør du henne en bjørnetjeneste ved å la den nye dama gå. Exen vil tro det er en mulighet for gjenforening. Det beste for exen, deg og den nye er å være helt tydelig og ryddig i kommunikasjon 

• Liker 7
Skrevet

Du har lov til å få deg kjæreste. 

Anonymkode: eee8d...55d

• Liker 2
Skrevet

Det dummeste du gjør for alle parter er å ta hensyn til eksen din. Hun (og den nye dama) vil tro du tar hensyn fordi du fortsatt har følelser for henne, noe som vil hindre henne i å komme seg videre. Min erfaring når det gjelder menn som «tar hensyn til eksen sin» er at det er en av to grunner til at de gjør det. Enten så har de fortsatt følelser selv, eller så holder de eksen på vent og har de som en backup fordi de er idioter. Hvis du virkelig er over eksen din og ikke ønsker henne tilbake så kutter du henne ut istedenfor den nye dama. Hvorfor skal du fortsette å være venn med en eks som enda ikke er over deg? Det begrenser både ditt liv og hennes. Eneste måten hun kan komme seg videre på er å holde seg unna deg. 

Anonymkode: 8ceff...2ec

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...