Gå til innhold

Ekkel tinder opplevelse 😄

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg hadde 7 likes på tinder og så nysgjerrig som jeg var så kjøpte jeg meg gull for 1 mnd. Blant de 7 som hadde likt meg så var en av de lille søstera til eksen min. 2 år siden bruddet og søstera er 19-20(?) år gammel. Dette var litt ubehagelig å oppleve, noen flere som har opplevd å få likes av familiemedlem til eksen?

Satser på hun sveipet feil vei, for noe annet kommer ikke til å skje. Jeg får ta det som et komplement viss ikke 😄👍🏻

Anonymkode: c792e...f06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun ville vel bare signalisere at hun har sett deg. Hadde sikkert vært mer ubehagelig om du hadde gått på date med henne.

Anonymkode: e70e4...942

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun ville vel bare signalisere at hun har sett deg. Hadde sikkert vært mer ubehagelig om du hadde gått på date med henne.

Anonymkode: e70e4...942

Ubehagelig ja, ja gjett om.. hun er jo tross alt søstera og tanta til ungen min.

Skrevet

Jeg har likt mange slektninger og nære relasjoner på "kødd". Sendte engang en superlike til søskenbarnet mitt, som ble så nysgjerring på hvem det var at hun kjøpte seg Tinder Gull. Vi lo godt av det. Sendte også en superlike til eksen min bare på faen for å få henne til å tenke som deg. 

Når jeg entrer en ny by sweiper jeg alt og alle til høyre fordi jeg gidder ikke se igjennom og vurdere alle. Det gjør jeg heller ved match. 

Med andre ord: ikke ta likes bokstavelig. Veldig ofte er det ingen baktanke med en like. 

Anonymkode: d1f97...99e

Skrevet

Var det det du ikke ville høre forresten? 😉

• Liker 1
Skrevet

Det er vel en slags måte å "poke" på? Men veldig sært må jeg innrømme...

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var det det du ikke ville høre forresten? 😉

Jeg vet innerst inne hva som er rett og galt så uansett hva du sikter til å skjer det absolutt ikke noe 🙂 Det er bare veldig veldig sært i mine øyner! Tinder blir liksom ikke forbindet som app for kristelige jomfruer, folk har den jo får å få seg noe.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet innerst inne hva som er rett og galt så uansett hva du sikter til å skjer det absolutt ikke noe 🙂 Det er bare veldig veldig sært i mine øyner! Tinder blir liksom ikke forbindet som app for kristelige jomfruer, folk har den jo får å få seg noe.

Selv om det mest sannsynlig bare er "takk for sist",  så er vel ikke søstera til eksen helt off limit for å få seg noe? Har du sett på henne som en kristelig jomfru? 

Anonymkode: cdb35...518

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har likt mange slektninger og nære relasjoner på "kødd". Sendte engang en superlike til søskenbarnet mitt, som ble så nysgjerring på hvem det var at hun kjøpte seg Tinder Gull. Vi lo godt av det. Sendte også en superlike til eksen min bare på faen for å få henne til å tenke som deg. 

Når jeg entrer en ny by sweiper jeg alt og alle til høyre fordi jeg gidder ikke se igjennom og vurdere alle. Det gjør jeg heller ved match. 

Med andre ord: ikke ta likes bokstavelig. Veldig ofte er det ingen baktanke med en like. 

Wow, du er kjip. Tvers gjennom kjip person. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...