Diana Skrevet 19. oktober 2019 #1 Del Skrevet 19. oktober 2019 Jeg synes det er gøy å ta bilder, og ser hele tiden etter nye ideer og inspirasjon. Jeg har lyst til å kjøpe farge bomber for å prøve noe nytt/anderledes. Men, er det noen som vet om disse smitter av på klær? Har noen kule bilder i hode jeg vil prøve med barna mine, men litt dumt hvis klærne blir ødelagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diana Skrevet 20. oktober 2019 Forfatter #2 Del Skrevet 20. oktober 2019 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #3 Del Skrevet 20. oktober 2019 Søk på colorbombs og cornstarch (maismel/maisenna), da går du oppskrifter du kan lage hjemme. De farger ikke særlig av tror jeg - har opplevd at det har blitt brukt som effekt på scene, ikke når barn leker), hjemmelaget er i hverfall både billigere og i tillegg spiselig. Ferdig kjøpt kan jeg desverre ikke si noe om. Anonymkode: 92989...6aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå