Gå til innhold

Fabrikkutsalg Dale garn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har vært innom fabrikkutsalget til Dale? Og vet om de kun selger klær (strikk) eller om de også selger garn der til en hyggelig pris?

Jeg skal kjøre forbi der neste uke, og vurderer å stoppe for å shoppe litt 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, Brøleapen skrev:

Er det noen her som har vært innom fabrikkutsalget til Dale? Og vet om de kun selger klær (strikk) eller om de også selger garn der til en hyggelig pris?

Jeg skal kjøre forbi der neste uke, og vurderer å stoppe for å shoppe litt 😊

Ikke verdt å bruke tid på. Mye av Dale sitt garn produseres i utlandet så billige produkter kan du se langt etter. 

Da er Hillesvåg sitt garnutsalg et langt bedre alternativ. 

Anonymkode: f0932...c2d

• Liker 1
Skrevet

Ok, takk. Jeg skal kjøre Bergen Oslo, det var derfor jeg vurderte et stopp siden det ligger langs veien. Men da kjører jeg uten å stoppe tror jeg 😊

Skrevet

Den ligger jo rett langs veien, så det kan jo være greit å stikke innom.  I verste fall kan du kjøpe noe på kaféen 😂

Da jeg var der var høyeste tilbud 20%, mens det meste lå på 10% avslag. Følger du med på de store garnbutikkene på nett finner du ofte både 40 og 50% avslag...

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Skogkløver skrev:

Den ligger jo rett langs veien, så det kan jo være greit å stikke innom.  I verste fall kan du kjøpe noe på kaféen 😂

Da jeg var der var høyeste tilbud 20%, mens det meste lå på 10% avslag. Følger du med på de store garnbutikkene på nett finner du ofte både 40 og 50% avslag...

Godt poeng. Jeg må sannsynligvis stoppe å lade en gang på veien over, så hvorfor ikke gjøre det der? 😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...