AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #1 Del Skrevet 19. oktober 2019 Jeg jobber som renholder. På arbeidsplassen min er det et relativt stort og velutstyrt treningsrom. Jeg har nylig fått en kronisk diagnose som gjør at jeg må begynne å trene styrke for å holde smertene i sjakk og sykemeldingene unna. Vi har full tilgang til dette treningsrommet og kan bruke det nårtid vi måtte ønske så lenge det ikke går utover jobben vår. Problemet mitt er at jeg synes det er så innmari flaut å være renholder og da skal trene sammen med de jeg vasker for. Jeg har ikke råd til treningsstudio, så jeg må bruke styrkerommet på jobb. Har noen tips til hvordan jeg kan kommer over min egen kleinhet? Anonymkode: 4d714...45e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 19. oktober 2019 #2 Del Skrevet 19. oktober 2019 Du har ingen grunn til det. Jeg er ikke renholder men har stor respekt for dere som er det, det er en slitsom jobb. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. oktober 2019 #3 Del Skrevet 19. oktober 2019 Rett ryggen og tren. Så lenge du har adgang til treningsrommet så har du det. Din jobb er ikke dårligere enn "de andres", det er bare en annen type jobb. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 19. oktober 2019 #4 Del Skrevet 19. oktober 2019 Jeg er ganske sikker på at de som trener der fra før tenker at du gjør en enda bedre jobb, og ikke minst tar helsen din på alvor, om du trener styrke sammen med dem. Å være renholder er slitsomt for kroppen og du trenger styrketrening for å fungere lengst mulig i jobben. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #5 Del Skrevet 20. oktober 2019 Renholderen på min jobb (kontor) spiser lunsj med oss, kommer på julebord og sommerfest og er altså en like stor del av kontorfellesskapet som alle andre. Du gjør en like viktig, om ikke viktigere, jobb som alle andre. Dersom noen dømmer deg for det er det de som har problemer. Anonymkode: 9138d...959 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #6 Del Skrevet 20. oktober 2019 Du er jo en del av arbeidsplassen like mye som alle andre. Tren og kos deg! Anonymkode: 8c011...77b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #7 Del Skrevet 20. oktober 2019 Jeg har blitt kjent med to av renholderne på min jobb gjennom felles trening i tremningsrommet på arbeidsplassen. Jeg anser dem som kollegaene mine, og det en en selvfølge at de kan benytte seg av treniningsrommet. Dere har jo en fysisk jobb, og kollegaene mine forteller hvor viktig trening er for å unngå belastningsskader. Anonymkode: 5363b...fb7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #8 Del Skrevet 21. oktober 2019 Dere er jo kollegaer. Var dette på et sykehus hadde pleiemedhjelpere og portører trent sammen med leger og kirurger, det er helt naturlig. Dere er ansatt på samme sted i ulik stilling, og har nøyaktig samme "rett" til treningsfasilitetene. Syntes det var trist å lese at du synes det er ubehagelig å "trene sammen med de du vasker for", du må ikke snakke ned deg selv! Anonymkode: 3807e...851 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå