Gå til innhold

Mye bråk i Oslo i natt


Gjest BigBear

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jævelig tragisk, rett og slett... er jo ren rasisme de utenlandske gjengene bedriver, når de uprovosert grovt angriper og slår ut tennene på folk. Så ekstremt feige de er, går 10-15 stk mot andre menn som går alene, jeg spyr. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RosaMystica-O-P-N

Hvem hadde trodd at overgangen fra et homogent samfunn til et heterogent samfunn ville by på ubehageligheter? (Ironialarm!) 

Synes alle politikerne skulle vært stilt for retten. Det de har begått er ikke annet enn høyforræderi! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, RosaMystica-O-P-N said:

Hvem hadde trodd at overgangen fra et homogent samfunn til et heterogent samfunn ville by på ubehageligheter? (Ironialarm!) 

Synes alle politikerne skulle vært stilt for retten. Det de har begått er ikke annet enn høyforræderi! 

 

Dere digitalt bakmenn er tilbake for å finne neste nyttig idioten?

Håper PST fanger opp at Breiviks-venner og Manshaus-fans bruker kode....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RosaMystica-O-P-N
13 minutter siden, Sam3 skrev:

Dere digitalt bakmenn er tilbake for å finne neste nyttig idioten?

Håper PST fanger opp at Breiviks-venner og Manshaus-fans bruker kode....

Så man er Breiviks-venn og Manshaus-fan om man konstaterer at dette lille forsøksprosjektet statslederne våre har satt i gang ikke har båret gode frukter? 

Ærlig talt, voks opp! Vi har ytringsfrihet enda og jeg velger å bruke min til å slippe ut litt frustrasjon og damp. En venn av meg ble slått ned umotivert på åpen gate i Skien for noen år siden, også det av fremmedkulturelle. Jeg ville vektet ordene mine var jeg deg kjære SVer. Dette med å Hitle alle som er uenig med deg fører kun til polarisering. 

Hvis du faktisk var sant liberal ville du hegnet om min rett til å være uenig med deg heller enn å dra PSTkortet. 

Endret av RosaMystica-O-P-N
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, RosaMystica-O-P-N said:

Så man er Breiviks-venn og Manshaus-fan om man konstaterer at dette lille forsøksprosjektet statslederne våre har satt i gang ikke har båret gode frukter? 

Ærlig talt, voks opp! Vi har ytringsfrihet enda og jeg velger å bruke min til å slippe ut litt frustrasjon og damp. En venn av meg ble slått ned umotivert på åpen gate i Skien for noen år siden, også det av fremmedkulturelle. Jeg ville vektet ordene mine var jeg deg kjære SVer. Dette med å Hitle alle som er uenig med deg fører kun til polarisering. 

Hvis du faktisk var sant liberal ville du hegnet om min rett til å være uenig med deg heller enn å dra PSTkortet. 

Du er vel kjent med betydning og implikasjon av slik ordbruk som som "høyforræderi". Som sagt, håper at PST sover ikke lenger mens dere holder med dette. Deres metoder er vel kjent nå. 

At din venn har blitt slått av noen har ingen relevans til dit forsøk a gjør alle innvandrere ansvarlig for handlinger av enkelt personer. Staten har betalt dyrt for utdanningen din - som ser ut som bortkast penger når viser mangel på både logikk og etikk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er verdens mest demokratisk land:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Democracy_Index

Do bor det være krystallklart at å fremstille landets politikk og politikere som «høyforræderi» er ren hersketeknikk og et forsøk å undergrave selv demokratiet. 
 

Folk bør stille spørsmål om hva er formål med slik ordbruk og hvem egentlig er det som er forræder.  Uten det får ekstremister forsette med deres rekrutteringskampanjer. 
 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Sam3 

At PST er på kvinenneguiden.no og leter etter ekstremister har jeg vanskelig for å tro 🤔 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Madame Butterfly said:

@Sam3 

At PST er på kvinenneguiden.no og leter etter ekstremister har jeg vanskelig for å tro 🤔 

Du har da ikke peiling om hvordan overvåking fungerer. 
 

Gjerne fortsette med dette. Best at dere fanges opp tidlig før noen nyttige idioter tar opp deres «krig».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RosaMystica-O-P-N
1 time siden, Sam3 skrev:

Du har da ikke peiling om hvordan overvåking fungerer. 
 

Gjerne fortsette med dette. Best at dere fanges opp tidlig før noen nyttige idioter tar opp deres «krig».

Haha, du er dagens humorinnslag  ;) keep it up 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke redd, faktisk, men veldig provosert!

At ungdomsklubber med trygge voksenpersoner som kan veilede ungdom i de utsatte bydelene i Oslo blir lagt ned fordi kommunen må spare 10 millioner i året er et svik. Både mot den utsatte ungdommen og mot befolkningen forøvrig. Vi betaler mer i utgifter når ungdommene selger dop, banker opp folk, politiressurser blir brukt, leger, sykepleiere, rettsapparatet blir koblet inn, fengsel, behandling av bøter, advokater, osv.

Og vi må kunne snakke om årsaken til at det er slik uten at ABB og Madshus blir brukt mot de mer høyrevridde i debatten.

Politiet skriver selv at dette er vold utført av gutter og menn av utenlands opprinnelse. Da må vi snakke om hvordan vi kan forhindre at dette skjer igjen og hvorfor det skjedde til å begynne med. Og selvfølgelig har kultur noe å si da. Det være seg kulturen i den aktuelle gjengen eller kulturen guttene vokser opp i for øvrig. Og vi må snakke om kulturkollisjon. Hvis vi ikke snakker om dette i frykt for å bli kalt rasistisk, så får vi ikke gjort noe med problemet heller.

Vi har nå en gang valgt å ta inn mennesker fra andre kulturer til Norge. Da må vi finne en måte å leve sammen på også. Det vi gjør nå fungerer bare ok for noen, mange faller utenfor hjelpeapparatet og kommer på kant med samfunnet.

Tidlig innsats tror jeg er nøkkelen. Integrering og assimilasjon er vanskelig å skille når det handler om personers identitet i møte med en annen kultur. Hvor er balansen? Den er svært individuell. Men, jeg mener at det er viktig at folk som kommer forholder seg til norske lover og regler og moralske kompass. Man får beskyttelse, frihet og trygghet, men det kan ikke være gratis og uten krav til gjengjeldelse. Man kan ikke forvente at folk oppfører seg helt som en etnisk norsk nordmann, men at man respekterer det landet og folket man bor i og med burde være en selvfølge.

Men mange får ikke den oppfølgingen de burde ha fått. Dette fungerer ikke lenger, og hvis vi fortsetter som før vil det bare bli verre. Kanskje vi burde satse enda mer på selve integreringen (skolering, gratis barbehage og sfo, ungdomshus, skolehelsetjeneste, lærertetthet) og faktisk tørre å samtidig stille flere krav?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har ikke noe å gjør med «integrering» og «assimilering». Slut med pinlig forsøk å skape «kulturkrig».  Ungdom er individuelle mennesker. Har noen problemer, bør relevant etater gjør jobbene sine. Ferdig. 
 

Om markedføring av racist ideer eller dyrking av høyreekstremist terrorists er agendaen dine finne en annen forum til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, RosaMystica-O-P-N said:

Haha, du er dagens humorinnslag  ;) keep it up 😄

Det er ikke humor når dere bruker ord som «høyforræderi». Slike budskap dyrker terrorister. 
 

Om noen klarer ikke å oppfører seg på en ansvarlig møte finne et annen forum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere tilfeller med det samme natt til søndag, blant annet barn som blir slått med belte. Fy f!!! 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/nan2nd/ap-boehler-om-voldshelgen-en-terror-mot-bymiljoeet-vaart?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

Natt til søndag ble en 15 år gammel gutt ranet av rundt ti gutter i samme alder på Bøler i Oslo. Guttene skal ha gått til angrep på 15-åringen, slått han med belte og fraranet han jakken og mobiltelefonen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Sam3 skrev:

Du har da ikke peiling om hvordan overvåking fungerer. 
 

Gjerne fortsette med dette. Best at dere fanges opp tidlig før noen nyttige idioter tar opp deres «krig».

Har du vondt noe sted?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, ana0603 said:

Endelig litt action i Oslo!

 

(ironi)

Det har vært action i Oslo i mange år nå, og det blir bare mer og mer.

(ikke ironi)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...