AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #1 Skrevet 19. oktober 2019 Forje mense syklus var på 44 dager. Denne gangen har den ikke kommet. Nå er jeg på dag 48 og den er ikke kommet enda. Har jeg mistet mensen? Har du opplevd noe sånt før? Må jeg til legen? Jeg vil ha barn en dag og det er om 2, max 3 år.... Hva skyldes dette? Jeg gikk på Yasmin og før yasmin var mensen normal. Etter yasmin var den normal EN gang men så ble den uregelmessig. Sluttet på yasmin for 1 år siden. Vil helst ikke gå til legen med dette nå siden jeg har vært der mte for andre ting i det siste. Anonymkode: 7a0a7...d3f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #2 Skrevet 19. oktober 2019 Å ikke alltid få mensen nøyaktig til samme tid i syklus hver eneste måned er helt normalt. Dette kan skyldes mye forskjellig, alt fra stress, graviditet, vekttap, ubalanse i hormoner til forskjellige sykdommer eller tilstander. Du kan nok trygt vente med å kontakte lege og se det an en stund til. Både det å ha regelmessig mens når man går på p-piller og at den blir uregelmessig når man slutter er også normalt. Dette fordi man ikke har ordentlig mensen på p-piller, men bortfallsblødning og den kommer når man tar sukkerpillene fordi man da ikke lenger får tilførsel av hormoner. Grunnen til at man får uregelmessig mensen når man slutter er fordi det ofte blir kluss med hormonene i kroppen etter bruk av p-piller. Anonymkode: 4c3cb...542
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #3 Skrevet 19. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Forje mense syklus var på 44 dager. Denne gangen har den ikke kommet. Nå er jeg på dag 48 og den er ikke kommet enda. Har jeg mistet mensen? Har du opplevd noe sånt før? Må jeg til legen? Jeg vil ha barn en dag og det er om 2, max 3 år.... Hva skyldes dette? Jeg gikk på Yasmin og før yasmin var mensen normal. Etter yasmin var den normal EN gang men så ble den uregelmessig. Sluttet på yasmin for 1 år siden. Vil helst ikke gå til legen med dette nå siden jeg har vært der mte for andre ting i det siste. Anonymkode: 7a0a7...d3f Hva med bestille time til gynekolog? Anonymkode: 0c2c3...1b4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå