Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rett og slett...Hva er et ekteskap for deg? 

Videoannonse
Annonse
Gjest Den tredje
Skrevet (endret)

Hmmm... 

En av de største utfordringene en har løpet av livet er å takle all lidelsen som skulle komme over en. Alt fra død, sykdom, uhell, fattigdom, natur... osv...

Men livet kan være alt annet enn det. Det kan være glede, lykke, meningsfylt, bærekraftig, osv...

Det å ha en person som søker etter et bedre liv, som kjenner en inn og ut, som tipser og peker ut feil, som hjelper og støtter, som deler byrder, som alltid er der, som en partner. 

Vel... hmmm... Et ekteskap er en invitasjon til noe spesielt, om en frivillig gir det muligheten.

Endret av Den tredje
Skrevet

Tosomhet. At man står sammen.

Anonymkode: 24e91...756

Skrevet

Juridisk dokument som bestemmer endel gjensidige rettigheter og plikter, og vi har valgt å være to om alt.

Anonymkode: 52923...7fc

• Liker 5
Skrevet

Ingenting. Ser ingen grunn til å gifte meg. Jeg ser rett og slett ikke verdien i det, foruten enkelte rent praktiske ting, men mulig man får det som registrerte samboere også? Men det er uansett ikke relevant for meg.

Anonymkode: 73e0f...440

Gjest Alterego666
Skrevet

Siden partner og jeg skal være særboere i mange år fremover ønsker vi å være et særboende ektepar for å markere for hverandre at det er oss for resten av livet. Vi har begge vært gift tidligere, og føler at ekteskapet sier noe om oss, ikke ekteskap generelt.

Skrevet

Bedre enn jukseskap fra IKEA

Anonymkode: 47d2c...276

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...