LitaPia Skrevet 18. oktober 2019 #1 Skrevet 18. oktober 2019 Rett og slett...Hva er et ekteskap for deg?
Gjest Den tredje Skrevet 18. oktober 2019 #2 Skrevet 18. oktober 2019 (endret) Hmmm... En av de største utfordringene en har løpet av livet er å takle all lidelsen som skulle komme over en. Alt fra død, sykdom, uhell, fattigdom, natur... osv... Men livet kan være alt annet enn det. Det kan være glede, lykke, meningsfylt, bærekraftig, osv... Det å ha en person som søker etter et bedre liv, som kjenner en inn og ut, som tipser og peker ut feil, som hjelper og støtter, som deler byrder, som alltid er der, som en partner. Vel... hmmm... Et ekteskap er en invitasjon til noe spesielt, om en frivillig gir det muligheten. Endret 18. oktober 2019 av Den tredje
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #3 Skrevet 18. oktober 2019 Tosomhet. At man står sammen. Anonymkode: 24e91...756
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #4 Skrevet 18. oktober 2019 Juridisk dokument som bestemmer endel gjensidige rettigheter og plikter, og vi har valgt å være to om alt. Anonymkode: 52923...7fc 5
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #5 Skrevet 18. oktober 2019 Ingenting. Ser ingen grunn til å gifte meg. Jeg ser rett og slett ikke verdien i det, foruten enkelte rent praktiske ting, men mulig man får det som registrerte samboere også? Men det er uansett ikke relevant for meg. Anonymkode: 73e0f...440
Gjest Alterego666 Skrevet 19. oktober 2019 #6 Skrevet 19. oktober 2019 Siden partner og jeg skal være særboere i mange år fremover ønsker vi å være et særboende ektepar for å markere for hverandre at det er oss for resten av livet. Vi har begge vært gift tidligere, og føler at ekteskapet sier noe om oss, ikke ekteskap generelt.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #7 Skrevet 19. oktober 2019 Bedre enn jukseskap fra IKEA Anonymkode: 47d2c...276
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå