Gå til innhold

Dame og vil fri til drømmemannen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har møtt drømmemannen og vi går inn i vårt fjerde år sammen snart. Vi bygger nå vårt drømme hjem og planlegger barn om noen år. 
 

Jeg har lyst til å fri til han på selve skuddårsdagen i 2020. Noen tips til hvordan? Hvordan ble du selv fridd til?😄

Anonymkode: 2596d...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du vet nå at du vil gifte deg med han, hvorfor vente til februar? Snakk med ham nå! Så kan dere jo gifte dere skuddårsdagen 2020 om det er viktig for deg.

 

(Vet det liksom er da kvinner skal fri, men syntes det er litt korny å vente over 4 måneder med å si noe bare for å kunne si det på en spesiell dag🙈)

Anonymkode: 48cf0...c15

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi du er modig. En kvinne som frir til en mann. 

Anonymkode: 6bc22...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er nørd, og kommenterte en gang at han kunne lese binær-kode. Etter og nuller, 11100100, skjønner ingenting av det selv 😅

Uansett, til skuddårsdagen 2016 hadde jeg fått oversatt "Marry Me?" til binærkode, og ga han det litt sånn tilfeldig på en lapp. Han brukte syyykt lang tid, og jeg ble bare mer og mer nervør for at han hadde løst den men halte ut tiden for å si nei! Men neida, han var bare ikke så rask å lese som annonsert  😉 Han svarte ja, og gi har nå vært gift i 2,5 år ♥️ 

Ikke så veldig romantisk, men perfekt for oss 😊

Anonymkode: b4b98...02e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fridde til mannen min for snart 3 år siden. Det var veldig avslappet; vi gikk en fin skogstur om vinteren, "lekte" litt i snøen (bygde snømann, snøballkrig...), og satte oss på en benk for å drikke litt kakao. Og så ga jeg han bare ringen og spurte. Vi er ikke sånn veldig fancy, så jeg ville bare gjøre det på en koselig og uformell måte. 

Den ideen over meg med feks å oversette til binærkode hvis han er nerd, er jo kjempesøt. Er det noe spesielt mannen din liker, som du kan gjøre en liten greie ut av? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vil han gifte seg? Har dere snakket om det før? Hvis jeg frir så får jeg nok nei, selv om mannen min vil dele resten av livet sitt med meg. 

Anonymkode: bbcf4...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hint om skuddårsdagen. Da frir han selv for å komme deg i forkjøpet. 

Ellers er jeg av den oppfatning at om man ikke kan snakke sammen om viktige ting, som fremtidsplaner, samlivsformer, osv, så er man ikke klar for neste steget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...