CrazyChick90 Skrevet 18. oktober 2019 #1 Skrevet 18. oktober 2019 Har hatt ryggproblemer i flere uker nå og har nå plutselig fått nummenhet i rumpeballene. Det er prikking og varmefølelse. Enten dårlig blodsirkulasjon, eller at blodsirkulasjonen kommer tilbake etter ryggproblemene. Noen som har vært borti noe lignende og som har erfaringer eller tips?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #3 Skrevet 18. oktober 2019 Har du sittet lenge på hardt underlag eller på dass? Hvor lenge har prikkingen vart? Anonymkode: 1824f...3e3
CrazyChick90 Skrevet 18. oktober 2019 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du sittet lenge på hardt underlag eller på dass? Hvor lenge har prikkingen vart? Anonymkode: 1824f...3e3 Litt tidlig da dette oppsto for 2 timer siden.
CrazyChick90 Skrevet 18. oktober 2019 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du sittet lenge på hardt underlag eller på dass? Hvor lenge har prikkingen vart? Anonymkode: 1824f...3e3 Satt i stressless i stua og det har vart i to timer.
CrazyChick90 Skrevet 18. oktober 2019 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2019 Akkurat nå, Måbarefåsiat... skrev: Legen. Jeg drar ikke til legen så fort. Folk drar vel ikke til legen om arm eller ben sovner heller? Selv tror jeg det kommer av nerve i klem, og ønsker svar fra noen som har hatt noe lignende eller noen som har tips til bedring
feebee Skrevet 18. oktober 2019 #8 Skrevet 18. oktober 2019 Just now, CrazyChick90 said: Jeg drar ikke til legen så fort. Folk drar vel ikke til legen om arm eller ben sovner heller? Selv tror jeg det kommer av nerve i klem, og ønsker svar fra noen som har hatt noe lignende eller noen som har tips til bedring Hvis man begynner å miste følelse og bli nummen til den grad at man gidder å lage en tråd om det på på KG, etter ukesvis med ryggproblemer, så kan man kanskje stikke innom legen en tur. Men opp til deg, det var du som spurte om råd. 🤷♀️
CrazyChick90 Skrevet 18. oktober 2019 Forfatter #9 Skrevet 18. oktober 2019 1 minutt siden, feebee skrev: Hvis man begynner å miste følelse og bli nummen til den grad at man gidder å lage en tråd om det på på KG, etter ukesvis med ryggproblemer, så kan man kanskje stikke innom legen en tur. Men opp til deg, det var du som spurte om råd. 🤷♀️ Har ikke mistet følelsen. Klyper jeg meg selv så kjenner jeg det veldig godt. Er ikke den siden for å spørre om råd da? Så da er det vel innafor å spørre om tips her.
feebee Skrevet 18. oktober 2019 #10 Skrevet 18. oktober 2019 Just now, CrazyChick90 said: Har ikke mistet følelsen. Klyper jeg meg selv så kjenner jeg det veldig godt. Er ikke den siden for å spørre om råd da? Så da er det vel innafor å spørre om tips her. Medisinske spørsmål lønner det seg vel å stille til fagfolk.
CrazyChick90 Skrevet 18. oktober 2019 Forfatter #11 Skrevet 18. oktober 2019 Men kjære deg! Dette er da helsebolken her inne, og om jeg har spørsmål rundt det å spør jeg. Dra til legen svaret er veldig lite informativt for meg
feebee Skrevet 18. oktober 2019 #12 Skrevet 18. oktober 2019 35 minutter siden, CrazyChick90 said: Men kjære deg! Dette er da helsebolken her inne, og om jeg har spørsmål rundt det å spør jeg. Dra til legen svaret er veldig lite informativt for meg Men kjære deg! Det er akkurat det som er med forum - man kan risikere å få veldig lite informative svar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå