Gå til innhold

Hva kjennetegner menn du liker?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Utseende, personlighet osv. Om du er 100 prosent ærlig.

Anonymkode: b6122...125

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er over 185

Anonymkode: 840bf...de2

Skrevet

Om du er snill, omsorgsfull og helt greit kjekk er jeg ofte solgt allerede. Enda bedre er det om de viser tydelig interesse i å lære om meg også. Jeg faller som regel også for de med blondt hår, men med unntak ofc. Har ikke noe imot å falle for folk med mørkere hudfarge, men det har ikke skjedd enda, så stort sett faller jeg for de som ser skandinaviske ut eller andre nordlige europeere.

Anonymkode: ded74...dd2

• Liker 3
Skrevet

Utseende er høye, mørke menn, brune øyne🥰  som ser litt strenge ut. 

Personlighet er bra humor, praktisk, kjærlig, men ikke en som kaller meg pus og jenta mi, liker ikke for mye kliss. En som er rolig men også kan være spontan. Godt humør er det viktigste. 

Anonymkode: 43cd9...94b

• Liker 1
Skrevet

God humor, glimt i øyet, snill og raus. 

• Liker 9
Skrevet

De er kvikke i måten å være på. Ikke treg som noen er. Gjerne litt høyere. Litt ledertyper. God selvtillit. Flørter og gir ikke opp om jeg prøver å skremme dem bort. Er snille, gentlemen, oppfinnsomme. Liker fortsatt å leke seg. 

Anonymkode: eb65a...f78

• Liker 1
Skrevet

Direkte, mystisk, pene øyner! Ansiktsform! Blikk! Sjarmerende smil! Og godhet! Ledertype gjerne, men ikke et must! 

Anonymkode: 99dc7...21f

Skrevet

Etnisk norsk, rundt 185, naturlig bygd, brunt hår og blå eller grønne øyne. Han må ha mye hår på hodet, særlig på toppen. Litt viker går bra. Jeg er verken begeistret for mye skjegg eller kroppshår. Liker litt kraftig hakeparti. 

Når det kommer til personlighet liker jeg en litt stolt og selvsikker utstråling. Faller ofte for intelligente, utadvendte menn. De må være likandes. 

Anonymkode: 1a324...df2

Skrevet

Høyere enn meg er eneste fellestrekk hittil...

Anonymkode: ee10b...f71

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Høyere enn meg er eneste fellestrekk hittil...

Pluss hår på hodet!

Skrevet

Humor, empatisk, stødig, og handlekraftig. 

Anonymkode: a3393...124

• Liker 6
Skrevet

Jeg har alltid falt for semi-nerder🤣 og interessene deres rriterer meg alltid en stund uti. Men felles er at de har gifte foreldre (utenom 1), er milde og vennlige, slanke, hjelpsomme. 2 av mine korte ungdomsforhold var med shady gutter men ellers har jeg en god radar for bra menn. Samboer er så mye bedre enn jeg kunne drømt om - og jeg har hatt BRA kjærester!!

Anonymkode: 5fa63...838

• Liker 2
Gjest Krampus
Skrevet

Felles for alle de mannlige eksene mine er at de alle er glad-tjukke med rødt hår, skjegg og at de er veldig snille, kan få meg til å le meg skakk, og er veldig sosiale. 

Skrevet

Jeg liker faktisk ganske mange ulike typer menn, og det er ikke så mange jeg føler en veldig sterk tiltrekning til før jeg blir ordentlig kjent med dem, men det er et par menn jeg bare har falt helt pladask for ved første øyekast og egentlig to veldig ulike menn utseendemessig, men det de har til felles er at de er godt trente og slanke menn, at de var morsomme, snille og hadde et glimt i øyet, pent smil og litt maskulin personlighet. Han ene datet jeg og det funket absolutt ikke, og han andre har jeg ikke datet, men kjenner at jeg lengter etter han hver eneste dag. Kanskje får jeg se han til sommeren igjen, og da skal jeg virkelig benytte sjansen for jeg vet han liker meg og :nigo:

Anonymkode: a3457...1ad

• Liker 2
Skrevet

Høyere enn meg, og gjerne muskuløs/brede. Ikke type boler, men heller ikke tynn. Tykt hår, helst mørkt. 

Eventyrlysten, ansvarsfull, morsom, snill, omsorgsfull, og helst mer ryddig enn meg. Bør like å lage mat. Og synes at det er helt greit med alenetid/finne på ting med venner alene. 

Anonymkode: c4579...74a

Skrevet

De er følelsesmessig utilgjengelige 😕 Vet ikke hvorfor det/jeg har blitt sånn.

Anonymkode: 11710...924

• Liker 2
Skrevet

Impulsiv og samtidig ordentlig

Kjærlig og konfliktsky

Mørkt hår 

Anonymkode: f9179...48a

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var ung og ble avstandsforelsket, diktet opp drømmemenn eller så kjekke menn ute, var de ofte mørke, med pene øyne. Men han jeg ble virkelig glad i var blond :)

Nå liker jeg best menn som er 

1) hyggelige og blide mot alle rundt seg

2) smarte og reflekterte, men usnobbete - slik at samtalen kan gå om alt mulig, politikk, yndlingspålegget som barn, steder man har vært, musikk, hvorfor verden er som den er (historie og politikk og forskning osv). 

3) snille

4) morsomme - slik at man kan tulle sammen med (det vi selv synes er) slagferdige replikker

Anonymkode: 8977f...6c2

• Liker 6
Skrevet

Har oppdaget at alle har samme klesstil (skinnjakker (fake), t-skjorter, jeans, hettegensere). Litt rufsete hår og skjegg.

Liker mørke menn, gjerne litt eksotisk utseende, men vesteuropeisk kultur (orker ikke kompromisser). De er gjerne litt rare og ikke helt A4. Opptatt av dyrevern og miljø. Må like å gjøre ting alene og ikke ha meg med på alt.

Anonymkode: fce7c...955

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...