Gå til innhold

Hvilken mobil har ditt barn og pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt. Annen nyttig info.

Har en jente på 7 som ønsker seg til jul. 

Anonymkode: d5dbe...1e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Azus til 1500,- Han er 10 år. Rimlig og god telefon. Men de første telefonene han hadde var ikke smarttelefon, men en gammeldags telefon fra biltema og Clas Ohlson. 

Anonymkode: de954...f2b

• Liker 1
Skrevet

Eldstemann på 10år har en iPhone 11 pro Max. Ca 12500kr koster den.  Yngstemann på 8 har en iPhone 7 til ca 7000kr. 
Jeg/vi er meget fornøyd med iPhone. De er intuitive og har alt barnet trenger.

Anonymkode: d2186...cc1

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er intuitive og har alt barnet trenger

Akkurat som 90% av alle mobiler? 

Anonymkode: 725ff...774

• Liker 6
Skrevet

Mine barnebarn på 10 og 7 år har ikke mobiltelefon.  De har pc og nettbrett, men ikke mobil. 

Temaet mobiltelefon og nett var oppe på foreldremøte tidlig.  Foreldrene ble enige om at mobiltelefon ville føre til at barna var mer på nettt, og for ¨å begrense dette ble det slik at bare brett og pc brukes. 

Har ikke inntrykk av at mobiltelefon er viktig for barnebarna.  Unntaket er vårt eldste barnebarn på 16, som "bor" i mobilen..

• Liker 3
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eldstemann på 10år har en iPhone 11 pro Max. Ca 12500kr koster den.  Yngstemann på 8 har en iPhone 7 til ca 7000kr. 

What...... Så dyr telefon har ikke jeg engang og bruker det mye til jobben. Hva skal de egentlig med så dyr telefon? 🤔 

Anonymkode: de954...f2b

• Liker 8
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herrejesus. 

12åringen her har samsung s6 til... 3000? Husker ikke helt konkret.

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke prisen jeg for guttungen som er 8 har den gamle min, S7 og når den ryker for han den jeg har nå S9. Pris husker jeg ikke, kjøpte de når de kom ut men det er nå en stund siden. Når han blir eldre kan han ønske seg en telefon som ikke er arvet fra meg. :P 

• Liker 1
Skrevet

Sønnen min på 6 har en Samsung galaxy x4. Den kostet ca 3000. Vi kjøpte den fordi han var kjent med Samsung fra før og at den er støt og vanntett. 

Anonymkode: 39c46...b14

Skrevet

12 år

iphone 6 s, kostet 5000 da vi kjøpte den. Til jul blir det nok ny iPhone.

Anonymkode: 5184e...31e

Skrevet

Ingen foreløpig, er for små, men jeg får ny iPhone på jobb hvert andre år, så blir vel til at de går i arv etter hvert :)

Skrevet

Har betalt 0 så langt, da ungene arver våre når vi får ny. Får ny annenhvert år. Vil de ha toppmodeller, så er det bare å spare eller skaffe seg utdannelse så de får en jobb som betaler.

Anonymkode: 8674e...998

Skrevet

Datteren min på 13 år kjøpte seg iPhone 8 ifjor med bursdagspenger og ukepengene. Hun er god til å spare 

Skrevet

Koster 199kr på elkjøp. Har alt ungen trenger: ringe, sms, lommelykt, radio, kalkulator, alarm og lang batteritid. Barnet mitt er 11 år. Vi har ikke nettbrett/ipad, men én felles pc. 

Anonymkode: fa5ed...1f5

Skrevet

Min har Samsung A40. Betalte ca. 2 000,- for den. Han er snart 7 år og jeg hadde ikke planer om at han skulle få mobil så tidlig. Men etter å ha hatt 2 Xplora-klokker på 1 år, som var svært upålitelige, så måtte jeg svelge noen kameler og heller kjøpe tlf.

Skrevet

Min blir 13 nå. Jeg har lagt min elsk på Motorola, androidoppsett og billige, gode mobiler. 

Han får Motorola one vision til 2500. 

Søk den opp, den hadde terningkast 5 mener på Tek.no

Abbonement så er det ice 2 GB til 199 i mnd. Samme som meg altså. 

Anonymkode: 57379...e72

Skrevet

8-åringen har en arvet iphone 4s, når den ryker blir det nok Huawei, en av de rimelige modellene.

Anonymkode: 44716...d33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...