AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #1 Skrevet 18. oktober 2019 Hei! Hatt diaré noen dager nå og har i dag tatt 3 imodium og magen har roet seg fint! Men.. spørsmålet er: kan jeg spise som vanlig, eller bør jeg holde meg til loff, salte kjeks og cola? Noen som har erfaring med disse tablettene? Anonymkode: 64555...b94
Kaisada Skrevet 18. oktober 2019 #2 Skrevet 18. oktober 2019 Du kan spise det du vil, men sukkerholdig drikke trekker ut væske fra tarmen og det er ikke gunstig nå som skal hydreres opp igjen. Farris er ok, evt lightbrus, lett mat, og gjerne melkesyrebakterier så du får normalfloraen i gjenge.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #3 Skrevet 18. oktober 2019 Du kan spise som normalt. Men det kommer jo litt an på grunnen til du fikk diare. Om du er syk så bør du jo ta hensyn til det. Jeg bruker Imodium daglig og har gjort det i flere år. Da kan jeg ha normale dager uten magesmerter og doflying. Jeg spiser helt normalt. Jeg vet hva jeg ikke tåler og tåler, men spiser helt normal mat. Anonymkode: d262d...ce0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå