Gå til innhold

Ny flørt og mensen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har akkurat begynt å innlede en ny flørt med en fyr, og hadde sex med han forrige helg. Sexen var helt fantastisk, men har nå fått mensen. Går på prevensjon som gjør at mensen vanligvis varer i et par uker når den først kommer, og aner ikke hvordan jeg skal fortelle han at jeg er «opptatt» down there en god stund frem i tid. 
 
Relasjonen er forøvrig noe diffus, litt usikker på om vi vil mer enn bare sex, og veldig usikker på om JEG vil ha bare sex. Hvordan skal jeg gi beskjed om dette? Litt redd for at siden jeg ikke kan ha sex på kanskje 3 uker så er ikke dette noe interessant for han lenger. 

Anonymkode: c6901...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si det som det er. Er ikke vits med noe spill og bortforklaringer..

Hvis han mister interesse pga 3 uker pause, så er han ikke noe å satse på uansett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, The Bubble Boy said:

Si det som det er. Er ikke vits med noe spill og bortforklaringer..

Hvis han mister interesse pga 3 uker pause, så er han ikke noe å satse på uansett.

Skal jeg bare si «sorry, har mensen, og det varer sikkert et par uker» hvis han spør om å møtes da? Enig i hva du sier, vet ikke om jeg vil satse eller ei. 

Anonymkode: c6901...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp til legen og få tilpasset pessar, virker begge veier 😄

Anonymkode: 3d91f...cf2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal jeg bare si «sorry, har mensen, og det varer sikkert et par uker» hvis han spør om å møtes da? Enig i hva du sier, vet ikke om jeg vil satse eller ei. 

Anonymkode: c6901...54f

Vel, det høres ut som du bare er ute etter sex i så fall. Kan vel møtes uten å ha sex? Hvis han da prøver å ha sex, så sier du det. Så tar du situasjonen derfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, The Bubble Boy said:

Vel, det høres ut som du bare er ute etter sex i så fall. Kan vel møtes uten å ha sex? Hvis han da prøver å ha sex, så sier du det. Så tar du situasjonen derfra. 

Det er mer det at jeg ikke vil kaste bort tiden hans ☺️ Vi hang sammen før vi hadde sex, men nå har det snudd mer til at det høres ut som om det kun er det han vil.

Hvis han inviterer meg til seg for sex kan jeg ikke akkurat komme å forvente å være sammen uten at det skjer. Hva hadde du ønsket? 

Anonymkode: c6901...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er mer det at jeg ikke vil kaste bort tiden hans ☺️ Vi hang sammen før vi hadde sex, men nå har det snudd mer til at det høres ut som om det kun er det han vil.

Hvis han inviterer meg til seg for sex kan jeg ikke akkurat komme å forvente å være sammen uten at det skjer. Hva hadde du ønsket? 

Anonymkode: c6901...54f

Finnes jo andre muligheter da, BJ feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Loff77 said:

Finnes jo andre muligheter da, BJ feks.

Pleier å tilby det, men han hadde visst litt blandet forhold til blow jobs🤷🏼‍♀️ Veldig synd da jeg liker å gi veldig godt. 

Anonymkode: c6901...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pleier å tilby det, men han hadde visst litt blandet forhold til blow jobs🤷🏼‍♀️ Veldig synd da jeg liker å gi veldig godt. 

Anonymkode: c6901...54f

Huff ikke bra😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har akkurat begynt å innlede en ny flørt med en fyr, og hadde sex med han forrige helg. Sexen var helt fantastisk, men har nå fått mensen. Går på prevensjon som gjør at mensen vanligvis varer i et par uker når den først kommer, og aner ikke hvordan jeg skal fortelle han at jeg er «opptatt» down there en god stund frem i tid. 
 
Relasjonen er forøvrig noe diffus, litt usikker på om vi vil mer enn bare sex, og veldig usikker på om JEG vil ha bare sex. Hvordan skal jeg gi beskjed om dette? Litt redd for at siden jeg ikke kan ha sex på kanskje 3 uker så er ikke dette noe interessant for han lenger. 

Anonymkode: c6901...54f

"jeg har mensen" hva er så vanskelig med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser ikke helt problemet her. 
Om dette er noen du har kjent en stund, så bør det ikke være noe problem å si "jeg har fått mensen, og pågrunn av prevensjon jeg bruker, så aner jeg dessverre ikke hvor lenge det vil vare denne gang. Vil du komme over å bare se en film og spise no god mat?" eller noe lignende.. :P 

Hilsen kvinne

Anonymkode: 21902...e8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere. Tror det går mer på usikkerheten rundt relasjonen vår. Liker fyren godt, og synes ikke det er så sykt fett å få mensen i flere uker selv 🤷🏼‍♀️

Opplevd en del gutter før som reagerer med at det bare er unnskyldninger, noen bryr seg ikke og har sex uansett mens andre ikke klarer å tenke tanken. 

Anonymkode: c6901...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare vær ærlig med ham. Noen men kjører fint brannbil (om du også er med på det, viktig at du også er komfortabel med det). 

:) 

Anonymkode: 7029e...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...