AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #1 Skrevet 18. oktober 2019 Hei. Håper dere kan hjelpe meg. Jeg tror jeg har havnet i en slags hekt med en fyr. Av og på i nesten 2 år. Men han blir aldri klar. Skylder på tidligere utroskap fra x og alt det som ødela for han på den tiden. Jeg var hos han på mandag, da forteller han at han begynner å bli klar. Ikke ett ord etter jeg reiste hjem. Jeg sendte en snap som ble åpnet 18 timer senere. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal komme meg videre.. blir sånne noen gang klar? Og hvorfor holde på sånn? Hvorfor kommer han tilbake?Jeg trenger noen fornuftige hoder her nå😊 Anonymkode: 0a492...688
deedee_ Skrevet 18. oktober 2019 #2 Skrevet 18. oktober 2019 Nei, de blir ikke det. Har opplevd det samme selv, og har flere venninner som har vært i samme situasjon. Det er dritkjipt, og i lengden så vil du ende opp med å miste deg selv helt fordi alt du blir opptatt av er å være "bra nok" for en slik fyr. Og det vil du aldri bli, dessverre. I alle tilfeller jeg har vært borti av slikt så ender det aldri bra. Bedre å gjøre seg selv en tjeneste og finne en fyr som er helt gæren etter deg og som vet at det er deg han vil ha, det er SÅ mye sunnere enn å sløse mange år på slike forpliktelsesskye mannfolk. 10
Sykkelkopp Skrevet 18. oktober 2019 #3 Skrevet 18. oktober 2019 Du er en ff han holder på med å lokke med en gulerot i fremtiden 5
Gjest ByeByeLove Skrevet 18. oktober 2019 #4 Skrevet 18. oktober 2019 Det å ikke være “klar” er som regel en unnskyldning og en bortforklaring. Han vil ikke.
Teethgrinding Skrevet 18. oktober 2019 #5 Skrevet 18. oktober 2019 Han bruker deg som tidsfordriv. Alle har lyst til hva enn det skulle være av forpliktelser dersom interessen er stor nok. 8
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #6 Skrevet 18. oktober 2019 Trasige greier. Vet alt om det der. Men kutt all kontakt med han. Tar han kontakt så svar kort. Ikke spør noe tilbake. Ut på dating markedet. Gå på date og kos deg. Vil han ha deg. La han jobbe for det. Eneste måten å komme ut av det der. Overse dem. Ha lite tid til å treffe dem. Sikker på hadde du skrevet. Jeg er kåt jeg vil ha sex med deg .. hadde du fått svar jævla kjapt.. d gjorde det hos meg😂😂. Vil du ha oppmerksomhet så kjør på med sex prat ... da svarer de som de har fanden i ræva. Har uansett ikke tenkt å gjennomføre dem. Bare tyne den litt tilbake det kjennes godt. Anonymkode: 3c3b2...958
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #7 Skrevet 18. oktober 2019 Hei, jeg er den typen som aldri blir klar. dvs. jeg vil bli klar, men pga. tidligere forhold så trenger jeg faktisk tid. Du har to valg, gå din vei eller gi det tid. Jeg hadde ønsket du skulle gi det tid, for en gang i fremtiden blir jeg klar. Jeg vet at det er vanskelig, men om du venter så venter du iallefall ikke forgjeves. Anonymkode: 108bf...e8e 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #8 Skrevet 18. oktober 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er den typen som aldri blir klar. dvs. jeg vil bli klar, men pga. tidligere forhold så trenger jeg faktisk tid. Du har to valg, gå din vei eller gi det tid. Jeg hadde ønsket du skulle gi det tid, for en gang i fremtiden blir jeg klar. Jeg vet at det er vanskelig, men om du venter så venter du iallefall ikke forgjeves. Anonymkode: 108bf...e8e Sorry, sorry.. men å vente på noen som «kanskje» blir klar for å ville ha deg som kjæreste om 1, 3 eller 7 måneder er helt latterlig. Tenk hva du ber en annen person om. Det er hva jeg vil kalle «for mye forlangt» på godt norsk. Håper INGEN som leser dette velger å kaste bort tiden sin på noen som oppfører seg på denne måten. Anonymkode: 1d8a1...63a 7
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #9 Skrevet 19. oktober 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Sorry, sorry.. men å vente på noen som «kanskje» blir klar for å ville ha deg som kjæreste om 1, 3 eller 7 måneder er helt latterlig. Tenk hva du ber en annen person om. Det er hva jeg vil kalle «for mye forlangt» på godt norsk. Håper INGEN som leser dette velger å kaste bort tiden sin på noen som oppfører seg på denne måten. Anonymkode: 1d8a1...63a Noen tenker at glasert er halvtomt, mens andre tenker at det er halvfullt. Hvis du har hast med å få deg en kjæreste så går du videre, jeg mener det kan være verdt å vente. Men man bør si ifra til vedkommende at det er nye kjøreregler på gang og at man åpner døren for andre. erfaringsmessig skjer det mye hos den som er usikker når dem skjønner det er i ferd med å glippe. Anonymkode: 108bf...e8e 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #10 Skrevet 19. oktober 2019 Dropp ham. Om han har brukt 2 år på å bli klar og enda ikke er det, sier det seg selv at han ikke vil ha deg. Hva tror du om dere blir sammen og du vil ha barn. Hvor lang tid tar det før han er klar da? Til du ikke kan få barn lengre? Finn en som ikke kan få nok av deg. Anonymkode: 4fc7e...76d 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #11 Skrevet 19. oktober 2019 Nei, etter 2 år blir han aldri klar - for deg! Men møter han den rette vil han være klar ganske raskt. De som sier de trenger tid, de trenger ikke år, de trenger kanskje 2,3,4 måneder. Jeg har vært der du er, det blir ikke forhold ut av dette! Eller det vil si: Hvis du møter en annen, da er han kanskje klar. Inntil det holder han deg der som god avveksling, bekreftelse og kontakt, men forplikter seg ikke. Jeg har gått videre, anbefaler deg sterkt å gjøre det samme. Anonymkode: 79435...8f6 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #12 Skrevet 19. oktober 2019 Jeg hadde det sånn i ett år. Ga han et ultimatum, enten blir vi offisielt sammen eller så avslutter vi dette. Vi ble sammen. Nå er vi gift og har to barn. Så ja, det kan få en lykkelig slutt. Anonymkode: 21fae...94b 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #13 Skrevet 19. oktober 2019 Jeg har vært i din situasjon. Vi hadde også vært av og på i 2 år. Å han ble aldri «klar». det var så forvirrende for det virket genuint som han var glad i meg og han sa hele tiden at både han og jeg vet at vi er ment for hverandre, men at jeg måtte gi han tid og vente på han. Han var av og på, kunne plutselig ikke høre fra han på en mnd eller to, og akkurat når jeg trodde jeg aldri jeg kom til å høre fra han igjen og følte jeg var på vei til å komme meg videre ringte han utav det blå. han sa han ville satse på oss og at han visste at jeg var den rette. Vi ble enig om at vi skulle gi det en ordentlig sjanse ,og plutselig svarte han ikke på mld på en uke. da bestemte jeg meg for at det her orker jeg ikke. så nei, etter min erfaring blir de ikke klar. Anonymkode: 14ada...145 6
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #14 Skrevet 19. oktober 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært i din situasjon. Vi hadde også vært av og på i 2 år. Å han ble aldri «klar». det var så forvirrende for det virket genuint som han var glad i meg og han sa hele tiden at både han og jeg vet at vi er ment for hverandre, men at jeg måtte gi han tid og vente på han. Han var av og på, kunne plutselig ikke høre fra han på en mnd eller to, og akkurat når jeg trodde jeg aldri jeg kom til å høre fra han igjen og følte jeg var på vei til å komme meg videre ringte han utav det blå. han sa han ville satse på oss og at han visste at jeg var den rette. Vi ble enig om at vi skulle gi det en ordentlig sjanse ,og plutselig svarte han ikke på mld på en uke. da bestemte jeg meg for at det her orker jeg ikke. så nei, etter min erfaring blir de ikke klar. Anonymkode: 14ada...145 Det er akkurat sånn det er her også, takk for at realitet sjekken 😊 Ts Anonymkode: 0a492...688 4
herzeleid Skrevet 19. oktober 2019 #15 Skrevet 19. oktober 2019 Vi vet selvfølgelig ikke hva han tenker, men jeg tror nok de aller fleste som "ikke er klare" blir klare så fort de treffer den rette. I mange tilfeller betyr nok dermed "ønsker ikke forhold" egentlig "ønsker ikke forhold med akkurat den personen". 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #16 Skrevet 19. oktober 2019 Jeg ga xen min 8 år av livet mitt, han var usikker på barn og hus som vi pratet om mange ganger, men det var alltid en usikkerhet hos han og vi møtte gjøre sånn og slik først for det var bedre. Nå er jeg alene i eget hus og ingen barn med han og nå er det for sent for meg, dessverre Anonymkode: ddb3b...0da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå