AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #1 Skrevet 17. oktober 2019 Hva gjør du når du begynner å føle deg utbrent? Skal til lege for å fortelle om hvordan jeg har det, men vet egentlig ikke hva jeg ønsker med legetimen utover dette. Tror ikke jeg er klar for sykemelding ennå. Anonymkode: 2b438...701
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #2 Skrevet 17. oktober 2019 Du må fortelle legen om situasjonen. Vær ærlig. Ikke legg noe imellom. Anonymkode: 457e8...62f
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #3 Skrevet 17. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du må fortelle legen om situasjonen. Vær ærlig. Ikke legg noe imellom. Anonymkode: 457e8...62f Jeg skal prøve å være ærlig med legen. Sliten i utgangspunktet, mareritt hver natt og dermed stadig mer utslitt. Mistet motivasjon og lyst til å være og å dra på jobb, vurderer å ta ut en egenmelding nesten hver morgen. Trives ikke lengre, verken når det er hektisk og jeg har mye å gjøre eller når det er rolig. Irritabel og trøtt mens jeg er der, arbeidsdagene er for lange, liker verken arbeidsmiljøet eller oppgavene. Blir stadig mer apatisk til arbeidsoppgaver jeg tidligere har gjort med iver og stor ansvarsfølelse. Begynner å bli for apatisk og sliten til å gjøre noe som helst annet enn å spise litt når jeg er hjemme. For meg virker det liksom ikke så altfor ille hittil, men når jeg skriver ned alt sammen ser jeg jo at jeg trenger hjelp, endring, et eller annet. Anonymkode: 2b438...701
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå