smile Skrevet 22. mai 2005 #1 Skrevet 22. mai 2005 når jeg har reiseforsikring som inkluderer avbestillingsforsikring trenger jeg/bør jeg bestille det da når jeg blir tilbudt det ved bestilling av reise?? Kluet er at jeg vet ikke vilkåra for avbestillinga hos reisebyrået men en skulle tro at det ikke var nødvendig å bestille når man allerede har det i reiseforsikringa? Er ikke det også en grunn for å ha reiseforsikring? HVa gjør dere og hva ville dere ha gjort? (før tenkte jeg at avbest trengte jeg ikke for jeg skal jo alltid dra, men akkurat nå har jeg litt dårlig helse og derfor er det viktig for meg at dette er i orden) Takker for svar!!!!
Gjest Melk Skrevet 22. mai 2005 #2 Skrevet 22. mai 2005 Nei, det trenger du ikke, om du har en allerede.
smile Skrevet 22. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2005 tusen takk for raskt svar!!!! penger spart!
Gjest tuut Skrevet 22. mai 2005 #4 Skrevet 22. mai 2005 Verken forsikringen du kan kjøpe fra hvert enkelt reiseselskap eller den du har utenom inkluderer uansett avbestilling fordi du ombestemmer deg. Det er kun sykdom, dødsfall o.l. som er gyldig grunn hos noen av dem, så er absolutt ingen grunn til å kjøpe ekstra avbestillingsforsikring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå