AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #1 Skrevet 17. oktober 2019 Lasta ned 13.1.3 i dag. Og etter det så har batterikapasiteten gått rett til bunns. Har en iPhone 7. På en halvtime med batterisparing og noe chatting på Messenger gikk den fra 60 % til 20%. Har dark mode også for å spare skjermlys. Selve telefonen er seks måneder gammel og batteriet var tipp topp før nedlastingen. Brukt 6 % batteri bare på å skrive dette. Noen med samme problem? Anonymkode: 5cc3b...317
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #2 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg hadde det samme problemet etter forrige oppdatering. Fant ut at det er en app som heter Moments som drev med bakgrunnsoppdateringer hele natta og tømte batteriet. Etter jeg skrudde av den gikk det fint Anonymkode: 5609c...214
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #3 Skrevet 18. oktober 2019 Hos meg så det ut som det var Snap som tok strømmen. Stedsangivelse. Men skrudde av denne så får jeg se. Har skrudd av og på telefonen nå og stoppa alle Bluetooth-koblingene oppdateringen ville sette opp. Anonymkode: 5cc3b...317
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå