Gå til innhold

Uten sokker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bruker dunjakke og Birkenstock om dagen. Og samme hva alle andre mener og bruker, i Birkenstock bruker man bare ikke sokker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uten sokker, Tomssko og kort bukse er det styggeste jeg ser på menn!

Anonymkode: cd1c2...99e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Honey Dew skrev:

Tåpelig, uansett kjønn. Det mest idiotiske jeg ser, er om vinteren, der de kler seg i tykke jakker og går barføtt i småsko.

Ja, det ser så vanvittig kaldt ut! At ikke de fryser :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte har en antisokkegreie, men for meg ser det helt håpløst ut uten sokker. Og noe som jeg legger vesentlig mer merke til enn om folk bruker sokker, for jeg kan ikke forstå at de liker å gå uten sokker i skoene. Det er så utrolig svett og klamt, etter bare minutter. Jeg henger meg nesten helt opp i det. På samme måte som skjortekrager som ikke henger likt. Ser sløvt ut. Ankelsokker synes vanligvis ikke. Og daglig ser jeg gnagsår og skikkelig rød hud over akillesen på folk uten sokker eller bare ankelsokker hvor helen på skoen går over sokken i rulletrapper på togstasjoner og flyplasser. Om huden blir så irritert er det merkelig at dette er så behagelig. Sjelden å se noen med ankelsokker uten rød hud over akillesen... 

Endret av takkatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, takkatt skrev:

Enkelte har en antisokkegreie, men for meg ser det helt håpløst ut uten sokker. Og noe som jeg legger vesentlig mer merke til enn om folk bruker sokker, for jeg kan ikke forstå at de liker å gå uten sokker i skoene. Det er så utrolig svett og klamt, etter bare minutter. Jeg henger meg nesten helt opp i det. På samme måte som skjortekrager som ikke henger likt. Ser sløvt ut. Ankelsokker synes vanligvis ikke. Og daglig ser jeg gnagsår og skikkelig rød hud over akillesen på folk uten sokker eller bare ankelsokker hvor helen på skoen går over sokken i rulletrapper på togstasjoner og flyplasser. Om huden blir så irritert er det merkelig at dette er så behagelig. Sjelden å se noen med ankelsokker uten rød hud over akillesen... 

Jeg blir faktisk mer svett om jeg har på sokker i joggesko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...