AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #1 Skrevet 17. oktober 2019 Hei, Jeg begynner å føle meg klar for å forsøke å date igjen etter et fire årslangt forhold tok slutt for noen måneder siden. Men hvor finner man ordentlig, hyggelige og flotte menn idag? Jeg er ikke kresen heller, mener jeg selv hvertfall. Ønsker en mann som får meg til å le, føle meg vel, har en jobb/på leit etter jobb og rett og slett har livet på stell.. Jeg ønsker ikke å bruke tinder da jeg føler det er blitt mer en sex app, sukker har jeg bare hørt dårlige ting om, samme med match. Så hvor i all verden finner jeg noen? Anonymkode: 0e764...244
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #2 Skrevet 17. oktober 2019 Jeg tror du kan møte mange fine på tinder, jeg har snakket med en del oppegående folk der... men jeg er ikke helt klar for å date, så har ikke møtt de da Anonymkode: 8298a...d23
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #3 Skrevet 17. oktober 2019 Hvor gammel er du? Det har nok en del å si for hva som er den beste arenaen for å treffe menn Anonymkode: 830b1...ffb 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #4 Skrevet 17. oktober 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Det har nok en del å si for hva som er den beste arenaen for å treffe menn Anonymkode: 830b1...ffb Wops, det glemte jeg å ta med i hi. Jeg er 26 år. Anonymkode: 0e764...244
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #5 Skrevet 17. oktober 2019 Tinder eller byen, egentlig. Treffer du folk andre steder er det litt tilfeldig. Det kan jo skje, men hvis du blir med i en sjakklubb eller turforening for å sjekke menn kan det fort virke litt...teit. Tror jeg ville lagt til side den følelsen din om hva appen er. Den er det du gjør den til. Anonymkode: f2109...c6d 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #6 Skrevet 17. oktober 2019 Jeg tenker du finner noen på Tinder. Men vær nøye med hvem du sier ja og hvem du sier nei til. Du må tåle å sveipe gjennom mange raringer og uaktuelle. Men innimellom er det fine og høflige menn, helt normale! Skriv litt men møt dem på et kort møte litt fort. Det er bedre enn å drive langvarig chatting. Anonymkode: 954af...079 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #7 Skrevet 21. oktober 2019 Jeg har nå lastet ned tinder og vært der i noen dager. Men hvordan funker det greiene her? Hvordan vet man at de er seriøse? Hva er vanlig i disse tider? Dater man en person, sletter dating apper osv med en gang, eller hva? Jeg er på ukjent territorium, og jeg hater det. Jeg vet ikke hvordan jeg skal snakke, hva jeg kan forvente, om de bare vil ha et kjapt ligg, om jeg vil skuffe dem når de ser meg i virkeligheten, at jeg er for kresen. Bah, jeg hater dette.. Ts Anonymkode: 0e764...244
Pia Sofia Skrevet 21. oktober 2019 #8 Skrevet 21. oktober 2019 Jeg har heller ikke peil på datingapper, men hvis jeg noengang føler trangen så skal jeg ikke legge ut de peneste bildene jeg finner, ihvertfall! Jeg vil så mye heller at de skal bli positivt overrasket enn skuffa!
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #9 Skrevet 22. oktober 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan funker det greiene her? Hvordan vet man at de er seriøse? Det vet du aldri, uansett hvor du møter folk. Du må bare bli kjent, stille de riktige spørsmålene, og bruke magefølelsen. Hvis du ikke selv synes et kjapt ligg kan være ok noen ganger, så må du bare vente til litt lenger ut i datingprosessen med sex. Selv da er det ingen garanti for noe seriøst. Du kan godt beholde Tinder, til du føler at du har noe på gang, og du kan sette profilen til å ikke vises. Anonymkode: e9c25...4e1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #10 Skrevet 22. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det vet du aldri, uansett hvor du møter folk. Du må bare bli kjent, stille de riktige spørsmålene, og bruke magefølelsen. Hvis du ikke selv synes et kjapt ligg kan være ok noen ganger, så må du bare vente til litt lenger ut i datingprosessen med sex. Selv da er det ingen garanti for noe seriøst. Du kan godt beholde Tinder, til du føler at du har noe på gang, og du kan sette profilen til å ikke vises. Anonymkode: e9c25...4e1 Enig, du må bare bli kjent med folk, å ta det derfra. Hvis de ofte peiler samtalen inn på sex (uten at det var naturlig hopp), kan det være tegn på useriøsitet. Jeg møtte samboeren min på tinder. Vi pratet en liten stund på tinder, før vi avtalte treff. Hadde ikke sex på første møte, hadde vel sex på 3 møte eller så. Jeg merket at han var seriøs fordi kontakten mellom oss var stabil, like mye fra hans side som min, og han spurte mye som omhandlet min hverdag (hvordan dagen min hadde vært, hva jeg hadde gjort osv). Ønsker deg lykke til! Anonymkode: ffaf2...6bc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå