Gå til innhold

Dumpa når alt var bra?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Datet en mann som gjorde det slutt veldig overraskende etter å ha datet i et halvt år

- Han introduserte meg for familie og venner

- Hans venner elsker meg, de snakker visst hull i hodet på han om meg (hans ord). Vi har også en del felles venner.

- Han sier han syntes jeg er veldig attraktiv og hans type jente

- Vi hadde samme sexlyst og mye og bra sex, veldig "klarer ikke holde fingrene av hverandre" hver gang vi møttes

- Vi har forskjellige interesser, men liker de samme filmene, seriene og musikken og helt samme humor

- Han sier han aldri har hatt sånn connection med en annen jente før

- Han var veldig klar for forhold, og snakket mye om en fremtid med meg

- Det er ingen andre jenter i bildet fra hans side.

- Vi har aldri kranglet, ingen problemer med masse sjalusi osv, ingen har vært utro, ingenting har "skjedd". 

Jeg prøver å skjønne hva som skjedde, men jeg klarer ikke finne en "logisk grunn", han sa bare følelsene hadde gradvis forsvunnet.. Men da jeg traff han virket han like forelsket.. 

Hva kan ha skjedd? :(

Anonymkode: e1118...73a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å spørre han?

Skrevet

Jeg har vært i en lignende situasjon. Altså, når jeg var tenåring.. jeg fikk den oppmerksomheten jeg ville, de løp alle veier for meg. Det resulterte til at jeg fort gikk lei, takket for meg, og gikk videre. Kanskje det er noe sånt?

Skrevet

Samme skjedde meg. Halvparten av det han sier er bare løgn. Spesielt den med "aldri hatt sånn connection med en annen jente". Har brent meg mange nok ganger til å vite faresignalene nå og det er en av topp tre. 

Anonymkode: 1ff5d...286

Skrevet

Han var vel usikker på forholdet uten å vise det tydelig. 

Alt dette med hvor bra jente du er er jo ikke det samme som hvorfor folk er sammen lenge. 

Dette med at dere hadde spesielt bra kjemi betyr jo bare at han har likt andre jenter dårligere, ikke at det dere hadde var fantastisk. 

Anonymkode: e94a7...aba

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Han sier han aldri har hatt sånn connection med en annen jente før

Sjarmør med andre ord.

Det er vel ikke verre enn at han ikke er like tiltrukket / forelska som du er? Sånn er det av og til, selv om alt fungerer bra

Anonymkode: 5efb8...e70

• Liker 2
Skrevet

Har du prøvd å spørre ham? Uansett, usikker på om du får et ærlig svar, da det virker som han har vært uærlig tidligere.

Er du ute etter å redde forholdet? Hvis ikke, hvorfor bry deg? Han har sannsynligvis vært uærlig eller møtt noen andre. 

Skrevet

@The Bubble Boy Jeg vil redde forholdet. Foreløpig har jeg bare tatt NULL kontakt og lar han være i fred med tankene sine.

Til de øvrige: Jeg er 100% sikker på at han mente det, jeg vet han har lite erfaring, han er ingen "player". Svaret jeg fikk fra han var at følelsene hadde gradvis forsvunnet. Vet også at det ikke er andre jenter som er grunnen. 

Han gjorde det slutt, men ikke på eget initiativ. Jeg tok opp at jeg følte han hadde distansert seg i det siste og oppført seg annerledes og da kom det på bordet. Han sa at dersom jeg ikke tok det opp hadde han antageligvis ikke klart å gjort det slutt enda. Følte han var "usikker". 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@The Bubble Boy Jeg vil redde forholdet. Foreløpig har jeg bare tatt NULL kontakt og lar han være i fred med tankene sine.

Til de øvrige: Jeg er 100% sikker på at han mente det, jeg vet han har lite erfaring, han er ingen "player". Svaret jeg fikk fra han var at følelsene hadde gradvis forsvunnet. Vet også at det ikke er andre jenter som er grunnen. 

Han gjorde det slutt, men ikke på eget initiativ. Jeg tok opp at jeg følte han hadde distansert seg i det siste og oppført seg annerledes og da kom det på bordet. Han sa at dersom jeg ikke tok det opp hadde han antageligvis ikke klart å gjort det slutt enda. Følte han var "usikker". 

Da har nok forelskelsen gått over. Det er trist, men sånn som skjer. Alle som er nyforelsket synes de aldri har følt sterkere før - det er helt naturlig i kjærlighetsrusen! Det betyr ikke at han har lurt deg, for når han sa disse tingene, var det nok forelskelsen som snakket,  men etterhvert som den har roet seg, ønsker ikke han å dele resten av livet med deg. I stedet for å gruble, bør du finne verktøy til å gå videre. Og at vennene hans liker deg, har ingenting med hans følelser for deg å gjøre. 

Anonymkode: 864da...a1d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...