Gå til innhold

Hva er deres største turn-on?


SinEater

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror det beste for deg (jf. gårsdagens tråd og 12 år siden sist) er å lære deg å tilnærme deg jenter på en menneskelig måte.

Altså å se på jenter som mennesker du kan ha det hyggelig sammen og som du kan sette pris på samværet med uten å skulle tenke så mye på sex og fantasier. Jeg tror det må komme når du mestrer det første, og ikke lyser desperasjon og sjenanse og objektifisering. 

Jeg tror følgelig du må ta sikte på å finne noen du blir glad i på et helt grunnlag og ikke lete spesifikt etter kurver og store pupper og realisasjon av fantasier. Du er ikke der - og du bør ikke prøve å komme dit heller.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, isw skrev:

Jeg tror det beste for deg (jf. gårsdagens tråd og 12 år siden sist) er å lære deg å tilnærme deg jenter på en menneskelig måte.

Altså å se på jenter som mennesker du kan ha det hyggelig sammen og som du kan sette pris på samværet med uten å skulle tenke så mye på sex og fantasier. Jeg tror det må komme når du mestrer det første, og ikke lyser desperasjon og sjenanse og objektifisering. 

Jeg tror følgelig du må ta sikte på å finne noen du blir glad i på et helt grunnlag og ikke lete spesifikt etter kurver og store pupper og realisasjon av fantasier. Du er ikke der - og du bør ikke prøve å komme dit heller.

Dette, altså en realistisk innstilling og omsorg for andre, er en av mine største turn-on’s.

Skulle gjerne ha plusset innlegget ditt flere ganger!

Anonymkode: e1bd2...a7a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette, altså en realistisk innstilling og omsorg for andre, er en av mine største turn-on’s.

Skulle gjerne ha plusset innlegget ditt flere ganger!

Anonymkode: e1bd2...a7a

Tusen takk for veldig hyggelig svar 😊😊😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Når @isw har tatt seg av den moralske biten, kan jeg fortsette på den umoralske. Formfulle kvinner og store bryster er ikke tingen. Da heller slanke med flat mage og små bryster. Men så var det disse lave litt fyldige kvinnene da, som også er så deilige. De midt i mellom er ikke så verst de heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
13 timer siden, Paramount skrev:

Når @isw har tatt seg av den moralske biten, kan jeg fortsette på den umoralske. Formfulle kvinner og store bryster er ikke tingen. Da heller slanke med flat mage og små bryster. Men så var det disse lave litt fyldige kvinnene da, som også er så deilige. De midt i mellom er ikke så verst de heller.

Kvinner generelt, egentlig?😁🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At han slår seg løs. En mann kan ha så flott kropp og stor penis han bare vil, men det er og blir kjedelig i lengden hvis han er rigid, for selvbevisst og ikke kan slå seg løs.

Anonymkode: d8de4...04a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, isw skrev:

Jeg tror det beste for deg (jf. gårsdagens tråd og 12 år siden sist) er å lære deg å tilnærme deg jenter på en menneskelig måte.

Altså å se på jenter som mennesker du kan ha det hyggelig sammen og som du kan sette pris på samværet med uten å skulle tenke så mye på sex og fantasier. Jeg tror det må komme når du mestrer det første, og ikke lyser desperasjon og sjenanse og objektifisering. 

Jeg tror følgelig du må ta sikte på å finne noen du blir glad i på et helt grunnlag og ikke lete spesifikt etter kurver og store pupper og realisasjon av fantasier. Du er ikke der - og du bør ikke prøve å komme dit heller.

Men altså, vi kvinner objektiviserer jo vi også? Noen ganger tror jeg kvinner er så opptatt av at menn objektiviserer dem at de glemmer at de selv nyter synet av menn. Og det til tross for at jeg er helt enig i at samfunnet overseksualiserer damer og selv er lei av akkurat det. Synes det er blitt bedre, da, både i dataspill og film, selv om reklamen består i verste form. Som menneske tror jeg ikke man klarer å objektivisere, rett og slett. Vi kan ikke leve oss inn i alle fremmede mennesker. Men vi kan behandle dem med respekt og anstendighet for det, og la være å Glo - de fleste mennesker kikker jo med stjålne blikk.

Anonymkode: d8de4...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men altså, vi kvinner objektiviserer jo vi også? Noen ganger tror jeg kvinner er så opptatt av at menn objektiviserer dem at de glemmer at de selv nyter synet av menn. Og det til tross for at jeg er helt enig i at samfunnet overseksualiserer damer og selv er lei av akkurat det. Synes det er blitt bedre, da, både i dataspill og film, selv om reklamen består i verste form. Som menneske tror jeg ikke man klarer å objektivisere, rett og slett. Vi kan ikke leve oss inn i alle fremmede mennesker. Men vi kan behandle dem med respekt og anstendighet for det, og la være å Glo - de fleste mennesker kikker jo med stjålne blikk.

Anonymkode: d8de4...04a

ikke man klarer å la være å objektivisere**

Anonymkode: d8de4...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som menneske tror jeg ikke man klarer å la være å objektivisere, rett og slett. Vi kan ikke leve oss inn i alle fremmede mennesker. 

Det at noen henvender seg til en annen enn deg, betyr ikke at du er friskmeldt...

Det er en voldsom tendens her inne til at ingen sier «jeg pleier også å se på mennesker rundt meg», men mange sier «alle ser da på mennesker rundt seg» eller «ingen lar være å se på mennesker rundt seg».

Tyv tror at alle stjeler.

Hvorfor er denne innrømmelsen om at man ser på folk, så vanskelig å komme med, uten å samtidig måtte generalisere den slik den gjelder for alle?

Det må da skyldes en viss grad av skam over det. Det er heller ikke sant. 

Anonymkode: e1bd2...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi lager middag sammen og han drar av meg joggebuksa og tskjorta så bare favorittrusa hans er igjen og jeg ser han blir stiv. En kjapp en på kjøkkenbenken er den beste sexen 😉

Anonymkode: 5eacb...599

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at noen henvender seg til en annen enn deg, betyr ikke at du er friskmeldt...

Hæ?

Det er en voldsom tendens her inne til at ingen sier «jeg pleier også å se på mennesker rundt meg», men mange sier «alle ser da på mennesker rundt seg» eller «ingen lar være å se på mennesker rundt seg».

Tyv tror at alle stjeler.

Hvorfor er denne innrømmelsen om at man ser på folk, så vanskelig å komme med, uten å samtidig måtte generalisere den slik den gjelder for alle?

Det må da skyldes en viss grad av skam over det. Det er heller ikke sant.

Poenget mitt er at jeg tror de aller fleste mennesker ser på, og ofte vurderer andre de også ikke kjenner. Det står jeg ved. Det tror jeg er helt vanlig, uansett hva du mener om mine generaliseringer. Det betyr Ikke at man ikke skal jobbe for se andre som subjekter, - man skal forsøke å forestille dem for deres egen skyld, ikke for sin egen.

 

Anonymkode: d8de4...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Poenget mitt er at jeg tror de aller fleste mennesker ser på, og ofte vurderer andre de også ikke kjenner. Det står jeg ved. Det tror jeg er helt vanlig, uansett hva du mener om mine generaliseringer. Det betyr Ikke at man ikke skal jobbe for se andre som subjekter, - man skal forsøke å forestille dem for deres egen skyld, ikke for sin egen.

Anonymkode: d8de4...04a

Jeg forstod det.

Det bare virker som det er en sterk sammenheng mellom ‘de som ser på andre folk’ og ‘de som tror/påstår at alle gjør det’. En slik påstand er jo en objektivisering i seg selv. 

Nei, ikke alle ser på folk rundt seg og vurderer andre rundt seg. Men du får bare fortsette å tro det da, siden det er så vanskelig å få inn at andre er ulik deg selv.

Anonymkode: e1bd2...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg forstod det.

Det bare virker som det er en sterk sammenheng mellom ‘de som ser på andre folk’ og ‘de som tror/påstår at alle gjør det’. En slik påstand er jo en objektivisering i seg selv. 

Nei, ikke alle ser på folk rundt seg og vurderer andre rundt seg. Men du får bare fortsette å tro det da, siden det er så vanskelig å få inn at andre er ulik deg selv.

Anonymkode: e1bd2...a7a

Jeg sier bare hva jeg mener og tror. Det kan godt hende du har rett. Jeg kjefter ikke på deg og bruker hersketeknikker for det. Jeg er helt åpen for at jeg tar feil, selv om jeg tror ting. En generalisering er heller ikke "alle", det er majoriteten, altså et mønster. Det tror jeg. Kanskje tar jeg feil.

Anonymkode: d8de4...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstod det.

Det bare virker som det er en sterk sammenheng mellom ‘de som ser på andre folk’ og ‘de som tror/påstår at alle gjør det’. En slik påstand er jo en objektivisering i seg selv. 

Nei, ikke alle ser på folk rundt seg og vurderer andre rundt seg. Men du får bare fortsette å tro det da, siden det er så vanskelig å få inn at andre er ulik deg selv.

Anonymkode: e1bd2...a7a

Og hvis det skulle være noen tvil så LIKER jeg altså det samme innlegget som du liker.

Anonymkode: d8de4...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turn-on for meg er damer som ikke er mer enn middels høy, slank og med små pupper.

Anonymkode: fa273...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Snorkfrøken36

Min største turn on må være når vi klarer glemme hemninger og det kun er en ting... Når Jeg klarer få mannen til å ikke tenke på annet enn detsom er der og nå. Og han utstråler kåtskap og gir meg tryggheten til å bare slippe meg/oss løs. Deeet er turn on 🤤🤤😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnelige former, elsker hofter, rumpe lår og legger. Men når det kommer til å ha sex med en kvinne må hun også være trygg på seg selv, og aktiv seksuellt. Hun må kunne sex.

Er langt mellom slike kvinner, mange har utseendet. Men personligheten mangler.

Anonymkode: a3b49...f71

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han er handy, og gjør "manneting" 

Når han kan brillierer på noe han er god til.... 

Når vi har lyst på hverandre, men overhode ikke kan få hverandre, og kan gå å kikke på hverandre og forstå hvordan den andre har det.... 

Anonymkode: a73c4...23c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...