Gå til innhold

Mamma på hjul


Stein-saks-papir

Anbefalte innlegg

Har lyst å anbefale denne sterke bloggen. Den handler om en mamma som lever med ALS. Bloggen beskriver livet med denne grusomme sykdommen. Men ikke bare det negative. Jeg synes det er en så sterk og fin blogg. Samtidig trist så klart. 

Jeg synes ikke dere skal skrive noe negativt om bloggeren, det blir for dumt. Så bare hold trollingen til andre tråder, for de som liker sånt :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott blogg, hun skriver godt. Får mange tankevekkere..

Også vondt og lese for sykdommen er grusom. Hun som er så ung og har en flott familie.

Tror hun har stor glede av å formidle og helsevesenet og andre kan lære av henne. Hun har jaggu bein i nesen!👏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt om henne, med et familiemedlem som nylig døde av denne sykdommen så er det en sår blogg å lese. Sår, men fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, MarianneE skrev:

Har hørt om henne, med et familiemedlem som nylig døde av denne sykdommen så er det en sår blogg å lese. Sår, men fin.

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig trist, men så godt hun skriver😢. Har møtt en del med ALS gjennom jobb og det tror jeg er den sykdommen jeg «ønsker» meg minst, hvis mann kan si det sånn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Dette er den eneste bloggen jeg leser fast. En sterk og rørende blogg.

Nå skriver hun at det nærmer seg Vixen og at hun ikke har noen tro på at hun får noen pris, men hun hadde syntes det hadde vært veldig hyggelig å bli nominert. Mange i kommentarfeltet har skrevet at de har nominert henne til Årets forbilde, jeg har gjort det samme.

Er det noen som virkelig hadde fortjent en pris så er det henne. Dette er bloggeren som skriver alle sine innlegg kun ved hjelp av øynene. Blir du med å nominere henne? Da kan du gjøre det her: https://vixen.no/2019/11/19/slik-blir-vixen-awards-2019/

Link til bloggen: https://mammapaahjul.blogg.no/

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Følger også denne, og det er den sterkeste og mest givende bloggen jeg har lest.

For en dame!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Turkis Sau skrev:

Følger også denne, og det er den sterkeste og mest givende bloggen jeg har lest.

For en dame!

Enig, jeg stemmer på henne hver dag ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...