AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #1 Skrevet 17. oktober 2019 Trives egentlig veldig godt i jobben min. Mestrer arbeidsoppgavene mine godt og er fornøyd. Jeg er veldig rundt i kantene og ser mellom fingrene en del ting. Jeg føler ofte at de andre jeg jobber med er rask til å pirke på meg om jeg gjør en feil. Når jeg snakker om feil, kan det være at jeg hadde legetime i dag.. en kollega var ganske på meg og mente jeg kunne skaffe meg legetime på fridagen min istedet. Noe jeg prøvde på men fikk ikke time før i dag. Er jeg syk en dag får jeg høre dagen etter at det var supertravelt og at de ikke har fått inn vikar.. men om jeg nevner at det var travelt i dag da lederen stakk på møte, så var hun rask med å si at: ja slik hadde jeg det når DU var syk.. føler de er så på hugget mot meg. Blir så lei meg, klarer ikke svare for meg og det resulterer i at jeg ikke klarer å være like entusiastisk resten av dagen. Jeg tåler saklig kritikk men ikke når det blir hakking. Anonymkode: 4be02...6a7 1
The Bubble Boy Skrevet 17. oktober 2019 #2 Skrevet 17. oktober 2019 Usaklig opplegg. Tror jeg ville prøvd å ignorere alt sammen, for det er ikke noe galt med deg. Ellers ville jeg svart noe tilbake, som påpeker hvor frekk og usaklig de har vært. 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #3 Skrevet 17. oktober 2019 Du MÅ tørre å svare for deg, for den slags oppførsel er ikke greit! Sett de på plass der og da, si at du ikke kan styre det å være syk, og at dessverre så opererer legekontoret med de samme arbeidstidene som oss, sånn er det bare. Si det med et smil, men vær tydelig og konsekvent. Vet at mange mener at man bør gå videre med denslags, men jeg kan tenke meg at med slike kollegaer så vil det bare gjøre vondt verre om du varsler. Anonymkode: b8efa...624 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå