AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #1 Skrevet 17. oktober 2019 Det ble slutt med han jeg datet over en lengre periode. Følelsene hans hadde dabbet av, og jeg tok det opp fordi jeg merket det. Da vi pratet om det ble han veldig lei seg for at det var slutt, og snakket bare om hvor bra vi hadde hatt det. Han virket nesten angrende der og da, men det kan være bare fordi vi var "in the moment". Jeg har kuttet all kontakt, og han har ikke tatt kontakt. Vi ble enige om dette for at jeg skal gå videre. Vi kommer til å sees igjen pga felles venner i jula. Hva er sjansene for at han angrer og tar meg tilbake når vi treffes? Jeg har sett en del på videoer på YouTube som sier at No contact er veien å gå.. Hjelp Anonymkode: dd8ef...b15
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #2 Skrevet 17. oktober 2019 No contact funker! Bare vent og se ☺️ Men du er nødt til å fokusere på deg selv og gjøre de andre tingene videoene sier. Ikke sitt og vent på han! ❤️ Anonymkode: f1d79...eb4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #3 Skrevet 17. oktober 2019 Vi hadde veldig bra sex og han sa han aldri hadde hatt sånne følelser før, men de forsvant pga begge var opptatt og neglisjerte hverandre. Vi ble mer "venner".. Bruddet var nesten begges beslutning.. Han sa det var best å holde ut og komme over hverandre.. Hva om han ikke angrer.. Anonymkode: dd8ef...b15
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #4 Skrevet 17. oktober 2019 Hvis han ikke angrer er han ikke verdt det. Du fortjener noen som vil ha deg like mye som du vil ha dem, og det et hans tap om han ikke ser det. Anonymkode: f1d79...eb4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå