Gå til innhold

Defus samtale med tinder-mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har skrevet i flere uker og han har spurt om vi skal møtes. Da dagen kom så hørte jeg ikke noe før langt ut på dagen og han nevnte ingenting om daten vår. Jeg spurte han og han sa han fikk besøk. Etter dette får jeg flere mld av han, men aldri noe konkret om vi skal møtes. Vi tuller en del og ila en samtale kom det frem at jeg skulle få twist av han fordi jeg svarte rett på noe. Den skulle jeg få på tirsdag. Da får jeg mld sent om hva jeg gjør. Jeg gadd ikke spørre om vi skulle møtes, ble bare en kort samtale. Jeg sa jeg håpet å få twisten en annen dag. Men altså. Hva er dette? Er han bare ute etter oppmerksomhet? Skjønner ikke hvorfor han spør om vi skal møtes osv  når han aldri følger opp. Og hvorfor fortsette å skrive med meg...?

Anonymkode: 59af5...61e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herregud. Ja han har vel for mange baller i lufta da.

Skrevet

Hahaha, må le litt, har samme problem med min tindermatch😂 Kanskje det er samme fyr!

Snakket med ham i et par mnd, har møttes osv nå da, men han snakker enda i koder. Er av og til usikker på om vi snakker om oss eller om han snakker om helt andre ting.

Min erfaring er at menn som ikke tar konkrete grep når det kommer til å møte deg er at de rett og slett ikke gidder når dagen kommer. De vil gjerne fremdeles ha muligheten om de kjeder seg en dag, men hvis de vet at de kan få deg, og kun er 80% interessert, så er det ikke alltid de gidder. 

Lykke til!❤️ Om ikke annet blir du en racer i å snakke i koder.

Anonymkode: 87e92...4cc

• Liker 1
Skrevet

Ønsker du å opprettholde kontakten med en som glemte/ignorerte en date? Håper i så fall det er noe spesielt med ham, for det er ganske snodig ting å gjøre. Tror nok han har mange baller i luften...

• Liker 1
Skrevet

Dette er dessverre ikke helt uvanlig.  Hadde flere sånne tilfeller i den perioden jeg drev med nettdating.  Menn som virket veldig interessert, men når det ble snakk om å møtes så ble det aldri noe ut av.  Enten fordi de ikke fulgte opp, eller de hele tiden avlyste.  

Det kan være flere grunner til det.  Det ene er at kan være i et annet forhold og holder på med nettdating som tidsfordriv og for å få litt oppmerksomhet uten egentlig å ville møtes.  For enkelte er også terskelen for å treffe noen litt høy, og da blir det aldri til at man treffes.  Men de ville aldri ha innrømmet det ovenfor deg. 

Jeg tenkte alltid at så lenge det var flørting, og hyggelig prat så måtte de jo være interessert.  Hvorfor ellers bruke mye tid på en du ikke ville møte.  Jeg hadde fortstått det om de var ute etter sexprat eller sex, men var jo ofte ikke det.  Jeg tror de rett og slett liker oppmerksomheten.

• Liker 2
Skrevet

Min fyr sa selv at han brukte tinder for bekreftelse, så tenker at det et meget mulig at vi bare er tidsfordriv🤷🏼‍♀️ Du får bare snu det rundt til at han blir ditt tidsfordriv! 

Anonymkode: 87e92...4cc

• Liker 2
Skrevet

Broren til en jeg datet var på tinder fordi han trengte bekreftelse på at han fortsatt kunne få damer selv om han var sammen med en i nesten to år. De hadde også snakket sammen om å flytte sammen denne sommeren men så dukket han opp på tinder for en måned siden.. 🤷‍♀️ Jeg har også sett profiler hvor det står at de har kone eller kjæreste men trenger en  side chick...

Jeg har også opplevd det sammen og til slutt gadd jeg ikke å svare. La ham smake sin egen medisin #girlpower 💪👊

Anonymkode: b9d05...b16

• Liker 3
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! Fikk mistanken min forsterket. Frista til å bare slette han nå egentlig. 

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar alle sammen! Fikk mistanken min forsterket. Frista til å bare slette han nå egentlig. 

Cut him loose  ✂️ Dating skal være gøy, man skal ikke sitte hjemme å bekymre seg eller sitte å overtenke hele tiden. Neste gang han sender melding, så skriv boy bye 👋 eller ikke svar i det hele tatt. 

Skrevet

Hvorfor snakker du med noen i flere måneder uten å møtes? Jeg har møtt flere fra tinder, men aldri snakket med dem mer enn 10-15 meldinger frem og tilbake. 

Anonymkode: 98c28...95f

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Cut him loose  ✂️ Dating skal være gøy, man skal ikke sitte hjemme å bekymre seg eller sitte å overtenke hele tiden. Neste gang han sender melding, så skriv boy bye 👋 eller ikke svar i det hele tatt. 

Sletta han jeg;) Orka ikke å ha han der. Takk for oppbackingen🥰

• Liker 3
Skrevet

Jeg snakker med en del på tinder. Men er ikke klar for dating føler jeg, da må det bli veldig spesielt. Så jeg er nok litt som han du har snakket med kanskje? Men jeg er ærlig helt fra starten av, så kan de jeg snakker med bestemme om de vil snakke eller ikke :)

Skjønner godt du slettet han, om du vil på date og ikke bare sitte å snakke. 

Anonymkode: 0606d...137

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker med en del på tinder. Men er ikke klar for dating føler jeg, da må det bli veldig spesielt. Så jeg er nok litt som han du har snakket med kanskje? Men jeg er ærlig helt fra starten av, så kan de jeg snakker med bestemme om de vil snakke eller ikke :)

Skjønner godt du slettet han, om du vil på date og ikke bare sitte å snakke. 

Anonymkode: 0606d...137

Det er jo her forskjellen kommer inn. Du er ærlig, å sier det som det er. 

En som avtaler møte, men 'glemmer' daten den dagen den kommer, er ikke ærlig. Det er dårlig gjort. 

Anonymkode: e1a2d...bec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...