AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #1 Skrevet 17. oktober 2019 Jeg har lyst til å prøve Tinder eller Sukker, men synes det er pinlig å søke en partner så åpenlyst. Flere som har det sånn? Anonymkode: 98fd8...07c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #2 Skrevet 17. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lyst til å prøve Tinder eller Sukker, men synes det er pinlig å søke en partner så åpenlyst. Flere som har det sånn? Anonymkode: 98fd8...07c Skjønner hva du mener, men det er vel egentlig ikke så ille å ønske seg litt kjærlighet. Sånn om du tenker deg om. Eller er du bare ute etter en elsker? Anonymkode: e9152...bbf 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #3 Skrevet 17. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner hva du mener, men det er vel egentlig ikke så ille å ønske seg litt kjærlighet. Sånn om du tenker deg om. Eller er du bare ute etter en elsker? Anonymkode: e9152...bbf Nei det er ikke det at jeg søker sex. Jeg skammer meg over å ønske meg kjærlighet, men du har jo rett. Anonymkode: 98fd8...07c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #4 Skrevet 17. oktober 2019 I dagens dato er dette måten mange møter og dater folk på. Men det finnes dem som nekter for å være på tinder ol. Jeg viste til ei venninne at en kompis var der. Hun hadde snakket med ham om dating, og «han var ikke på tinder». Jeg måtte le når hun fortalte dette 😂😂 for jeg hadde jo bevis for det motsatte 😂 Altså det er veldig normalt å være på nettdating Anonymkode: db915...7a4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #5 Skrevet 17. oktober 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke det at jeg søker sex. Jeg skammer meg over å ønske meg kjærlighet, men du har jo rett. Anonymkode: 98fd8...07c Jeg har kjent på det selv. Hva skal barna mine si, etc. Men jeg skaffet meg likevel en profil på sukker og det går greit. Det er mest du som tenker på det. Anonymkode: e9152...bbf
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #6 Skrevet 17. oktober 2019 Jeg måtte gå en del runder med meg selv før jeg lastet ned tinder ja, så skjønner deg veldig godt. Men for min del trengte jeg den bare i to uker, så kunne jeg slette den igjen, og fangsten (min vakre kjæreste) var verdt det. Anonymkode: dad13...d0d 1
The Bubble Boy Skrevet 17. oktober 2019 #7 Skrevet 17. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg måtte gå en del runder med meg selv før jeg lastet ned tinder ja, så skjønner deg veldig godt. Men for min del trengte jeg den bare i to uker, så kunne jeg slette den igjen, og fangsten (min vakre kjæreste) var verdt det. Anonymkode: dad13...d0d Samme her! Har i ettertid oppdaget at veldig mange kjente brukte Tinder, og jeg angrer på å ikke ha satt i gang tidligere. Absolutt ikke noe galt med datingtjenester. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå