Gå til innhold

JEG ER SÅ DRITLEI av folk

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEG ER SÅ DRITLEI av folk som bare skal hekte seg opp i flisespikkeri og være negative at jeg spyr.

Om det er på jobb eller privat så skal folk f**n hekte seg opp i alt. Så jeg lurer på hva i h*****e er det med folk siden de bruker så enormt mye tid på bare være så fordømt nøye. Når en ser på de ja da er det ikke så nøye, men alle andre er enda mer nøye.

Har folk så fordømt god tid at de skal bruke tiden på å klage på alle andre?

Jeg er dritlei av å høre det er din feil osv. Jeg fortelle de som tror og mener at det er min feil så er det ikke det. Jeg driter i hva andre mener, og ikke har tid til det heller...det intresserer meg et visst sted.... 

BARE FOLK KUNNE BARE GI LITT F**N i andre!!!

Hilsen 

Kvinne på 33 år.

Anonymkode: 66231...e9c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke ut som du selv gir "litt mer F.... i andre".  

Ikke bry deg så mye om hva andre tenker og tror weller sier negativt. Bry deg selv om å være hyggelig og positiv.

"Hvis du ser noen som ikke smiler, så gi dem ditt"

• Liker 2
Skrevet

Siden du banner, gidder jeg ikke hjelpe deg.

Anonymkode: 37f48...f7a

Skrevet

Ts. Jobber du i bhg eller sykehjem?

Anonymkode: b9354...d26

• Liker 2
Skrevet

Jeg er dritlei folk jeg også. Folk som gir faen, som driter i å være nøye, som for eksempel å bruke blinklys, og som gir faen og spiller ghettoblaster på stranda, folk som ikke gidder å gjøre jobben sin riktig slik at det blir ekstrajobb for andre.

Kan ikke folk bare ta hensyn?

Anonymkode: 8ab29...496

Skrevet

AKK! Kjenner meg igjen. Folk burde lære å passe sine egne saker enn å pirke på andre. Be de å holde kjeft. Funker det også

Skrevet

Ryddet for dialekt, avsporing og brukerangrep, og svar til dette. 

_popcorn_, mod

Skrevet
På Thursday, October 17, 2019 den 7.01, AnonymBruker skrev:

JEG ER SÅ DRITLEI av folk som bare skal hekte seg opp i flisespikkeri og være negative at jeg spyr.

Om det er på jobb eller privat så skal folk f**n hekte seg opp i alt. Så jeg lurer på hva i h*****e er det med folk siden de bruker så enormt mye tid på bare være så fordømt nøye. Når en ser på de ja da er det ikke så nøye, men alle andre er enda mer nøye.

Har folk så fordømt god tid at de skal bruke tiden på å klage på alle andre?

Jeg er dritlei av å høre det er din feil osv. Jeg fortelle de som tror og mener at det er min feil så er det ikke det. Jeg driter i hva andre mener, og ikke har tid til det heller...det intresserer meg et visst sted.... 

BARE FOLK KUNNE BARE GI LITT F**N i andre!!!

Hilsen 

Kvinne på 33 år.

Anonymkode: 66231...e9c

Hjertlig velkommen til Kvinneguiden! 

Du kommer til å passe kjempegodt inn her!!        

Anonymkode: 99b99...78a

Gjest Sirkelen
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjertlig velkommen til Kvinneguiden! 

Du kommer til å passe kjempegodt inn her!!        

Anonymkode: 99b99...78a

Vi er mange som er lei av folk, men forblir sosiale misantroper her inne 😊

Ikke la din motvilje mot folk holde deg unna å dele din misnøye med andre enda mer oppgitte mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...