AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #81 Skrevet 17. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nope. Har aldri vært damemagnet. I mitt noenogfemtiårige liv har jeg kun hatt 3,2 sexpartnere (0,2 var et par avsug for mange pr siden), så det har ikke vært voldsom rift om denna staken selv om den er helt ok, og faktisk litt over det nordiske snittet i størrelse Tror jeg forstår hvor du vill, og i mitt tilfelle skulle jeg muligens vært midt i gruppen av dick-pics utstedere med håp om å høste et snev av beundring siden etterspørselen har vært rimelig lav. Problemet er bare det at jeg er allergisk mot å trenge meg på i de fleste tilfeller; seksuelt og på andre måter. Sikkert derfor mitt «harem» er det minste i verden 😂 Anonymkode: 1f3b0...691 Ok, neste spørsmål; har du dame nå, og er hun lite sulten på kuken din? Det jeg mener skal til, er at en kvinne må se hvordan hennes sult på kuk, henger sammen med hennes utbytte av det. Hvis hun f.eks. ønsker seg sex eller kjærlighet, kan man si; Ja, det skal du få så mye du vil av - men IKKE FØR du har lært å nyte kuk! Da vil hun assosiere kuk med fordeler. Så det du behøver er egentlig å lære deg å finne kvinners behov, vite hvordan du skal fylle de, men ha som BETINGELSE at du ikke gir de dette, før du har fått ditt. Og vips, du får en kvinne som elsker kuk! Anonymkode: 53626...a2d
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #82 Skrevet 17. oktober 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden dick-pics har blitt en del av temaet her; jeg kan ikke forstå hva slags tankegang som trigger det å sende pikke-bilder uoppfordret i hytt og pine. Selvfølgelig ønsker vi menn anerkjennelse av det som (dessverre) er en i overkant stor del av vårt ego, men det kan jo umulig føre til noen positiv beundring fra mottaker. Har ikke i mitt voksne liv vært spesielt sjenert vedrørende staken, og frekventerer naturiststrender i ny og ne. Hadde noen i en eller annen underlig sammenheng bedt om bilde av stoltheten, skulle de gjerne fått det, men å sende uoppfordret er fjernt for meg. TS Anonymkode: 1f3b0...691 Enig, så enig. Og jeg har aldri hatt problemer med å dra kvinner, laaangt derifra. Tror faktisk en av årsakene til at jeg drar såpass med damer er fordi jeg aldri gir sterkt inntrykk av at jeg kunne tenke meg å xxx og xxx med de. De blir litt rådvill, så ender det opp med at de søker verbal bekreftelse, deretter bekreftelse på bilder osv.. Hilsen the strong, smart and silent type 😂 Anonymkode: 20c80...412 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #83 Skrevet 17. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Enig, så enig. Og jeg har aldri hatt problemer med å dra kvinner, laaangt derifra. Tror faktisk en av årsakene til at jeg drar såpass med damer er fordi jeg aldri gir sterkt inntrykk av at jeg kunne tenke meg å xxx og xxx med de. De blir litt rådvill, så ender det opp med at de søker verbal bekreftelse, deretter bekreftelse på bilder osv.. Hilsen the strong, smart and silent type 😂 Anonymkode: 20c80...412 Det stiller jeg meg helt bak! Det er det som tiltrekker kvinner; at man ikke føyer de, men i stedet stiller krav. Anonymkode: 53626...a2d
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #84 Skrevet 17. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, neste spørsmål; har du dame nå, og er hun lite sulten på kuken din? Det jeg mener skal til, er at en kvinne må se hvordan hennes sult på kuk, henger sammen med hennes utbytte av det. Hvis hun f.eks. ønsker seg sex eller kjærlighet, kan man si; Ja, det skal du få så mye du vil av - men IKKE FØR du har lært å nyte kuk! Da vil hun assosiere kuk med fordeler. Så det du behøver er egentlig å lære deg å finne kvinners behov, vite hvordan du skal fylle de, men ha som BETINGELSE at du ikke gir de dette, før du har fått ditt. Og vips, du får en kvinne som elsker kuk! Anonymkode: 53626...a2d Er et forhold som går på det tjuetredje året. Sexen har vi redusert fra ukentlig til månedlig, årlig og de siste to år; ingenting (ikke mitt valg, men slikt et det kvinner som bestemmer over). Ellers er din offensive og noe uslepen oppskrift veldig fjernt fra min verden TS Anonymkode: 1f3b0...691
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #85 Skrevet 17. oktober 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettopp. OK, da beklager jeg. Går nok litt surr i anonymkodene, det er enkelte som stadig skal ta avstand fra mitt syn; at dette er temmelig enkel vitenskap, og ikke noe mystisk eller magisk i det hele tatt. Tar man hensyn til det, vil man jo være i stand til å oppnå mer av det man ønsker i livet, i stedet for å sitte og forgjeves sende kukbilder. Jeg er relativt overbevist om at man kan få nesten hvilken som helst kvinne til å ELSKE KUK på generelt grunnlag. Hun må bare forbinde det med noe positivt, ikke med noe negativt. Anonymkode: 53626...a2d Skjønner forvirringa. Vi AB-er er ganske forvirrende når vi kommer på rekke og rad. No harm done! Anonymkode: 54977...a2b
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #86 Skrevet 17. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er et forhold som går på det tjuetredje året. Sexen har vi redusert fra ukentlig til månedlig, årlig og de siste to år; ingenting (ikke mitt valg, men slikt et det kvinner som bestemmer over). Ellers er din offensive og noe uslepen oppskrift veldig fjernt fra min verden TS Anonymkode: 1f3b0...691 Jeg mener du tar feil i at dette er noe kvinner bestemmer. Og jeg tror din innstilling handler om at du er så lite vant med å få oppmerksomhet at du tar det lille du kan få, i stedet for å holde noe tilbake, (for å presse henne til å yte mer). Ja, jeg er uslepen og offensiv, men jeg har selv opplevd å gå fra å mislike kuk til å elske kuk, ved at det jeg ønsket meg, ble holdt tilbake, så jeg vet at det fungerer. Nå mener jeg ikke man skal holde noe tilbake og tvinge en kvinne til å gå direkte mot kuken. Men man kan holde noe tilbake og si at hun må komme bedre i kontakt med sin egen seksualitet. Hvordan hun ønsker å gjøre det, må bli opp til henne. Men blir hun mer opptatt av sin egen seksualitet, så er sjansen større for at hun forsøker å vekke kuken og dermed må fokusere på den. Anonymkode: 53626...a2d
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #87 Skrevet 17. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er et forhold som går på det tjuetredje året. Sexen har vi redusert fra ukentlig til månedlig, årlig og de siste to år; ingenting (ikke mitt valg, men slikt et det kvinner som bestemmer over). Ellers er din offensive og noe uslepen oppskrift veldig fjernt fra min verden TS Anonymkode: 1f3b0...691 Trist at det er blitt slik, men håper dere har det fint på andre måter. Vet derimot om mange kvinner som har en partner med mindre sexlyst enn dem selv (deriblandt jeg). Det er det mange eksempler på. Men myten om zero sugar, zero headaches, som spiller på at kvinner liksom har hodepine hele tiden for å slippe sex, det dogmet, som nok kan ha noe sannhet i seg, men langt fra så mye sannhet som de fleste legger i det, lever i beste velgående. Menn vil alltid, kvinner sjeldent. Nåja. Det er jo som oftest vi kvinner som ligger med menn og ofte opplever at menns sexlyst varierer, og den forestillingen bidrar nok ofte også dessverre til at noen eller en del damer tror det er dem det er noe galt med, for hvordan kan ellers en Mann ha lite sexlyst? Men det virker som også gutta også reproduserer den myten seg imellom at de har lyst hele tida? Det er kanskje mer greit å være en "dame som ikke leverer" enn en "mann som ikke leverer", selv om det ikke burde handle om å levere hele tida. Kommer kanskje an på hva slags miljø man er i. Anonymkode: 54977...a2b 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #88 Skrevet 17. oktober 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trist at det er blitt slik, men håper dere har det fint på andre måter. Vet derimot om mange kvinner som har en partner med mindre sexlyst enn dem selv (deriblandt jeg). Det er det mange eksempler på. Men myten om zero sugar, zero headaches, som spiller på at kvinner liksom har hodepine hele tiden for å slippe sex, det dogmet, som nok kan ha noe sannhet i seg, men langt fra så mye sannhet som de fleste legger i det, lever i beste velgående. Menn vil alltid, kvinner sjeldent. Nåja. Det er jo som oftest vi kvinner som ligger med menn og ofte opplever at menns sexlyst varierer, og den forestillingen bidrar nok ofte også dessverre til at noen eller en del damer tror det er dem det er noe galt med, for hvordan kan ellers en Mann ha lite sexlyst? Men det virker som også gutta også reproduserer den myten seg imellom at de har lyst hele tida? Det er kanskje mer greit å være en "dame som ikke leverer" enn en "mann som ikke leverer", selv om det ikke burde handle om å levere hele tida. Kommer kanskje an på hva slags miljø man er i. Anonymkode: 54977...a2b Jeg har laget en tråd om hvordan man kan vekke dyret i en mann, se gjerne denne tråden her. Her er det en mann som beskriver veldig godt hva han skulle ønske fra sin kone, for at han selv ville blitt mer engasjert i henne. Dessverre er han ikke selv villig til å si dette til henne...men vi andre kan jo alltids nyte godt av hans råd Jeg er på generelt grunnlag opptatt av hvordan man holder liv i sex i årevis, uten at dette går på bekostning av ting som tillit, omsorg og kjærlighet. Anonymkode: 53626...a2d
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #89 Skrevet 17. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har laget en tråd om hvordan man kan vekke dyret i en mann, se gjerne denne tråden her. Her er det en mann som beskriver veldig godt hva han skulle ønske fra sin kone, for at han selv ville blitt mer engasjert i henne. Dessverre er han ikke selv villig til å si dette til henne...men vi andre kan jo alltids nyte godt av hans råd Jeg er på generelt grunnlag opptatt av hvordan man holder liv i sex i årevis, uten at dette går på bekostning av ting som tillit, omsorg og kjærlighet. Anonymkode: 53626...a2d Tror forøvrig det er litt det samme som skal til den andre veien. At hvis man savner sex, så må man holde litt tilbake på kjærlighet. Og hvis man savner kjærlighet, så må man holde litt tilbake på sex. Anonymkode: 53626...a2d
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #90 Skrevet 17. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror forøvrig det er litt det samme som skal til den andre veien. At hvis man savner sex, så må man holde litt tilbake på kjærlighet. Og hvis man savner kjærlighet, så må man holde litt tilbake på sex. Anonymkode: 53626...a2d Nekter å gjøre dette i mitt forhold. Jeg holder ikke tilbake kjærlighet selv om jeg skulle ønske mer sex. Vi har det godt på så mange andre måter, utrolig morsomt, hyggelig og lærerrikt. Orker ikke slikt spill i hverdagen. Trenger tankene mine andre steder. Vi har avklart det også. Jeg har klaget min nød. Han har forklart. Vi er forskjellige. Og jeg er sjeleglad hver gang jeg får meg noe, som kan være mye i noen perioder og veldig sjeldent i andre. Anonymkode: 54977...a2b
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #91 Skrevet 17. oktober 2019 Haha for en diskusjon.. den kjente jeg måtte kommentere. vel jeg er 31 år gammel kvinne og har ikke problemer med å nyte synet av en penis. Helt ærlig så blir jeg fascinert av peniser. Penis er jo som kvinnenes kjønnsorgan kommer i alle mulige størrelser og fasonger 😇 Anonymkode: eb93b...453 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #92 Skrevet 17. oktober 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nekter å gjøre dette i mitt forhold. Jeg holder ikke tilbake kjærlighet selv om jeg skulle ønske mer sex. Vi har det godt på så mange andre måter, utrolig morsomt, hyggelig og lærerrikt. Orker ikke slikt spill i hverdagen. Trenger tankene mine andre steder. Vi har avklart det også. Jeg har klaget min nød. Han har forklart. Vi er forskjellige. Og jeg er sjeleglad hver gang jeg får meg noe, som kan være mye i noen perioder og veldig sjeldent i andre. Anonymkode: 54977...a2b Helt i orden Anonymkode: 53626...a2d 1
OPIgirl Skrevet 17. oktober 2019 #93 Skrevet 17. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Siden dick-pics har blitt en del av temaet her; jeg kan ikke forstå hva slags tankegang som trigger det å sende pikke-bilder uoppfordret i hytt og pine. Selvfølgelig ønsker vi menn anerkjennelse av det som (dessverre) er en i overkant stor del av vårt ego, men det kan jo umulig føre til noen positiv beundring fra mottaker. Har ikke i mitt voksne liv vært spesielt sjenert vedrørende staken, og frekventerer naturiststrender i ny og ne. Hadde noen i en eller annen underlig sammenheng bedt om bilde av stoltheten, skulle de gjerne fått det, men å sende uoppfordret er fjernt for meg. TS Anonymkode: 1f3b0...691 Stoltheten? Hva er en pikk å være stolt av? 2
Gjest Paramount Skrevet 17. oktober 2019 #94 Skrevet 17. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha for en diskusjon.. den kjente jeg måtte kommentere. vel jeg er 31 år gammel kvinne og har ikke problemer med å nyte synet av en penis. Helt ærlig så blir jeg fascinert av peniser. Penis er jo som kvinnenes kjønnsorgan kommer i alle mulige størrelser og fasonger 😇 Anonymkode: eb93b...453 Enig. Dette har tatt helt av. Mye klokt og fornuftig, men hvor er impulsene og instinktene? Sex høres virkelig kjedelig ut i lys av denne diskusjonen.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #95 Skrevet 17. oktober 2019 3 minutter siden, Paramount skrev: Enig. Dette har tatt helt av. Mye klokt og fornuftig, men hvor er impulsene og instinktene? Sex høres virkelig kjedelig ut i lys av denne diskusjonen. Sex er fett. Skal ha det etterpå. Anonymkode: 54977...a2b
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #96 Skrevet 17. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sex er fett. Skal ha det etterpå. Anonymkode: 54977...a2b Helt enig. Skal kanskje ha det neste år 😂😂😂😂😢 TS Anonymkode: 1f3b0...691 2
Gjest Paramount Skrevet 17. oktober 2019 #97 Skrevet 17. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sex er fett. Skal ha det etterpå. Anonymkode: 54977...a2b se der ja, der kom det noe ekte og impulsivt..
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #98 Skrevet 17. oktober 2019 9 minutter siden, Paramount skrev: Enig. Dette har tatt helt av. Mye klokt og fornuftig, men hvor er impulsene og instinktene? Sex høres virkelig kjedelig ut i lys av denne diskusjonen. Jeg har aldri hatt det bedre, verken seksuelt eller romantisk, aldri vært mer kåt eller forelsket, som etter at jeg avmystifiserte det hele. Anonymkode: 53626...a2d
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #99 Skrevet 17. oktober 2019 8 minutter siden, Paramount skrev: se der ja, der kom det noe ekte og impulsivt.. Det er jo alltid det som kommer først. Så kommer de kjedelige forklaringene etterpå. Vi mennesker er kanskje ikke akkurat i vårt mest sanselige ess om dagen! Anonymkode: 54977...a2b
Gjest Paramount Skrevet 17. oktober 2019 #100 Skrevet 17. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri hatt det bedre, verken seksuelt eller romantisk, aldri vært mer kåt eller forelsket, som etter at jeg avmystifiserte det hele. Anonymkode: 53626...a2d Puh! det var bra å høre. Stopp gravingen nå da, la det være igjen litt mystikk, tror det er best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå