Gå til innhold

Bailine.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Googla det nå - det her ble jo solgt på TV-shop på tidlig 2000-tall :fnise:

Anonymkode: 6fc99...e48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en gratis prøvetime på 45 minutter for et par uker siden. Tro meg, det er bullshit, og svindel. Konsulenten var suuuper hyggelig, men hun rettet sterkt fokus mot kosthold og trening. Selve muskelstimuleringen var overhode ikke deilig, og jeg ville ikke gjort det igjen om så det var gratis. Har ikke tro på det what so ever. Jeg har trent styrke og kondisjon samt holdt meg på 1700 - 1800 kalorier daglig og gått ned 2 kg på 2 uker samt cm rundt midje og andre steder på kroppen. Det ville aldri skjedd med bailine (bortsett fra kosthold og treningsråd da), og jeg trenger ikke betale 6000 kr for 5 timer med kostholdsråd når det finnes så mye nyttig informasjon på youtube og google.

Spar pengene til PT eller ernæringsfysiolog 

Anonymkode: 40966...d1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en gratis prøvetime på 45 minutter for et par uker siden. Tro meg, det er bullshit, og svindel. Konsulenten var suuuper hyggelig, men hun rettet sterkt fokus mot kosthold og trening. Selve muskelstimuleringen var overhode ikke deilig, og jeg ville ikke gjort det igjen om så det var gratis. Har ikke tro på det what so ever. Jeg har trent styrke og kondisjon samt holdt meg på 1700 - 1800 kalorier daglig og gått ned 2 kg på 2 uker samt cm rundt midje og andre steder på kroppen. Det ville aldri skjedd med bailine (bortsett fra kosthold og treningsråd da), og jeg trenger ikke betale 6000 kr for 5 timer med kostholdsråd når det finnes så mye nyttig informasjon på youtube og google.

Spar pengene til PT eller ernæringsfysiolog 

Anonymkode: 40966...d1e

Hmm okei. Men er forskjellig rundt dette, funker igjen sykt bra hos enkelte igjen. 

Anonymkode: f2195...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare svindel som alt annet av slankeprodukter.

Anonymkode: 5a697...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er bare svindel som alt annet av slankeprodukter.

Anonymkode: 5a697...0f1

Les gjennom hva folk sier selv. FLUST av positive kommentarer på div andre forums.

Anonymkode: f2195...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da voldsomt til tråder om Bailine her inne fpr tiden? Noen som prøver å snikreklamere for det?

Ja, jeg har prøvd det. Nei, det fungerer ikke.

- Elisabeth

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, sunt_fokus_ skrev:

Det var da voldsomt til tråder om Bailine her inne fpr tiden? Noen som prøver å snikreklamere for det?

Ja, jeg har prøvd det. Nei, det fungerer ikke.

- Elisabeth

Hvor lenge prøvde du det?

Anonymkode: f2195...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2019 den 18.49, sunt_fokus_ skrev:

Det var da voldsomt til tråder om Bailine her inne fpr tiden? Noen som prøver å snikreklamere for det?

Ja, jeg har prøvd det. Nei, det fungerer ikke.

- Elisabeth

Haha vet. Skjønner ikke at folk ikke gjennomskuer dette. 

 

Selvsagt fungerer det ikke 🤦‍♀️

Anonymkode: 68cfe...c5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2019 den 18.49, sunt_fokus_ skrev:

Det var da voldsomt til tråder om Bailine her inne fpr tiden? Noen som prøver å snikreklamere for det?

Ja, jeg har prøvd det. Nei, det fungerer ikke.

- Elisabeth

Det er den samme brukeren som lager alle trådene. Han som også lager tråder om å fettsuge magen sin, sjekke seg for testosteronmangel osv. 

Anonymkode: d587c...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2019 den 12.04, AnonymBruker skrev:

Hmm okei. Men er forskjellig rundt dette, funker igjen sykt bra hos enkelte igjen. 

Anonymkode: f2195...6ef

Først så lurer du på erfaringer, og så kommer du med helt udokumenterte påstander om at det fungerer helt sykt bra, samt at du avviser temmelig sterkt de som kommer med en negativ oppleve? Hva er egentlig agendaen din? 

Dette oppleves sterkt som snikreklame, og det detter overhode ikke bailine i noe godt lys. Snarere tvert imot. 

Anonymkode: 847ce...870

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/19/2019 at 7:31 PM, AnonymBruker said:

Det er den samme brukeren som lager alle trådene. Han som også lager tråder om å fettsuge magen sin, sjekke seg for testosteronmangel osv. 

Anonymkode: d587c...b1f

Vet du det, eller tror du det? 

Huff, fikk litt vondt av vedkommende hvis det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk to ganger i uka i to måneder, jeg endret ingenting av aktivitetsnivå eller kosthold (fordi jeg alltid har spist sunt og trent regelmessig) - det var ikke en eneste centimeter forskjell, og ikke så jeg strammere ut heller. Som andre sier, de legger vekt på livsstilsendring fordi det er der man ser en forskjell. 
 

Jeg kunne like gjerne ha kastet pengene, rett og slett. Også dyrt det er.. Gjett om jeg føler meg tåpelig.

Anonymkode: fccf4...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...