AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #61 Del Skrevet 5. desember 2019 9 timer siden, Thyra skrev: Ja, jeg fikk med meg det. Ser ikke noe galt i at du bruker den pelsen, selv om jeg ikke ville brukt pels uansett hvor den kom fra. Det er ingen her som har spurt hva du mener om pels. Anonymkode: 537d6...946 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #62 Del Skrevet 5. desember 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: En mulighet, dersom du allerede har en jakke, som er litt romslig, men bare ikke er varm nok, er å kjøpe en ulljakke og ha under. Jeg bruker ofte ullflecejakke av ubehandlet ull (nøstebarn) under jakker som i utgangspunktet ikke er så varme. Eller en lang strikka ulljakke under en ullkåpe f.eks. Anonymkode: 574cd...ae0 Det isolerer ikke godt nok for meg, ender bare med at jeg blir klam, men ikke varm. Anonymkode: 537d6...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #63 Del Skrevet 5. desember 2019 Stormberg bruker kun dun fra dyr brukt til mat, så ingen levende dyr er plaget for å få dun. Anonymkode: 4e85d...d15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #64 Del Skrevet 5. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Stormberg bruker kun dun fra dyr brukt til mat, så ingen levende dyr er plaget for å få dun. Anonymkode: 4e85d...d15 Jeg har allerede landet på et godt valg - TS Anonymkode: 537d6...946 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 5. desember 2019 #65 Del Skrevet 5. desember 2019 På 17.10.2019 den 18.32, AnonymBruker skrev: Har du vurdert en god gammeldags lammeskinnkåpe? Jeg skjønner hva du mener angående pels. Jeg har det på samme måte selv, men jeg er likevel skeptisk til kaninpels siden det faktisk er mye oppdrett for pelsens skyld og ikke kjøttet. For hvor ofte ser du egentlig kanin på menyen? Anonymkode: 53ec7...93a Kanin er noe av det beste kjøttet jeg får tak i, men jeg ser oftest i utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 5. desember 2019 #66 Del Skrevet 5. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen her som har spurt hva du mener om pels. Anonymkode: 537d6...946 Det var da voldsomt, da! Om du leser innleggene mine, så ser du at jeg har svart på spørsmålet ditt. Selv om jeg personlig ikke bruker pels, får andre gjøre som de vil. Og min mening er at det er mest etisk riktig å gjenbruke eksisterende pelsverk, i stedet for å kjøpe nytt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #67 Del Skrevet 5. desember 2019 4 timer siden, Thyra skrev: Det var da voldsomt, da! Om du leser innleggene mine, så ser du at jeg har svart på spørsmålet ditt. Selv om jeg personlig ikke bruker pels, får andre gjøre som de vil. Og min mening er at det er mest etisk riktig å gjenbruke eksisterende pelsverk, i stedet for å kjøpe nytt. Ehh, jeg sier ingenting på at du har svart på spørsmålet mitt. Jeg sier bare at ingen her spør etter din mening om pels, blir som at du skal komme og si at du ikke ville spist kjøtt når noen spør om råd angående kjøttvarer. Anonymkode: 537d6...946 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå