Gå til innhold

Exit vs Wunderland


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja jeg satt og så på reprise av wunderland i går. Før har jeg alltid ristet litt på hode av de guttene i serien og tenkt uff æsj om de som er med der. Nå har jeg sett ferdig serien exit og etter å ha sett den så jeg disse guttene i ett helt annet lys. De er fredelig og snille. Mange av de er utrolig snille mot både familien sin og vennene sine. Helt merkelig hvordan idealet av en rik suksessfull mann sol er dress kledd og kjører Porsche faktisk har endret seg. Ville mye heller hatt en mann som noen av de guttene i wunderland enn en av gutta i Exit. Hadde du spurt meg om det samme for en måneden siden hadde jeg bokstavelig ledd meg ihjel bare av tanken. Flere som forstår hva jeg mener? Jeg har selv vanket i ett miljø der mange av de exit guttene befinner seg. Det vil si jeg var en del av det miljøet mens for de var det ett sted å oppholde seg. Allikevel så ser man seg blind på penger og pene dresser selv om jeg selv så hvordan mange oppførte seg!

Anonymkode: 0ff7f...4b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville absolutt valgt en av wunderlandguttene over exit gjengen 10/10 ganger. Eneste er at de ikke er så flinke til å ta vare på seg selv, men det er vel gøy med venner og bil som er det viktige for de og det er helt greit. Hadde forresten valgt det samme før jeg så begge seriene.

Anonymkode: fd286...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...