Gjest #Rasshøl Skrevet 16. oktober 2019 #41 Skrevet 16. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kaffi og jerntilskudd og. Men kaffi kan du ha tettere på: time+ etter du har tatt levaxin er ok. Nei, jod er på døgnurin. Mange leger nekter pasienter det av en eller annen grunn. Anonymkode: 955b2...f7d Takk, da vet jeg det. Hmm.. Det så viktig for oss. Det var til og med en sak om det i mediene i fjor og på gmn. Og jeg forstår hvorfor nå..
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #42 Skrevet 16. oktober 2019 Det er veldig lav kompetanse på stoffskifte når det kommer til det norske helsevesen. Jeg fant ut mye av dette selv, kroppen kan klare å gjennopprette dette ved riktig stimulanse dra kosthold og lys bla. Anonymkode: dc004...427 1
Gjest #Rasshøl Skrevet 16. oktober 2019 #43 Skrevet 16. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig lav kompetanse på stoffskifte når det kommer til det norske helsevesen. Jeg fant ut mye av dette selv, kroppen kan klare å gjennopprette dette ved riktig stimulanse dra kosthold og lys bla. Anonymkode: dc004...427 Jeg har lest at kostholdet ikke kan endre eller gjøre oss friske fra stoffskifte sykdom. Moren min trodde det, prøvde alle slags dietter, men det fungerte ikke. Jeg vil bruke medisinen jeg har fått forskrevet, dette er dag èn jeg kan ikke si noe om den fungerer på flere måneder enda.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #44 Skrevet 16. oktober 2019 9 minutter siden, #Rasshøl skrev: Jeg har lest at kostholdet ikke kan endre eller gjøre oss friske fra stoffskifte sykdom. Moren min trodde det, prøvde alle slags dietter, men det fungerte ikke. Jeg vil bruke medisinen jeg har fått forskrevet, dette er dag èn jeg kan ikke si noe om den fungerer på flere måneder enda. Kort fortalt: Jeg har hatt lavt stoffskifte siden jeg var 20. Begynte på levaxin. Ble egentlig dårligere av levaxin. Gikk privat og begynte på erfa, fungerte da helt normalt igjen og trente hver dag. Nå er jeg 34 år og er uten medisiner etter jeg endret kostholdet og livsstilen. Anonymkode: 954b2...0fb 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #45 Skrevet 17. oktober 2019 På 16.10.2019 den 19.45, #Rasshøl skrev: 😀 Har du? Jeg skal ta nye prøver om 4 uker.. 😊 Lykke til da. Håper du blir bedre snart☺️ Anonymkode: 740a5...bbe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå