Gå til innhold

Bytte p-piller

Gjest Lille Solstråle

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Solstråle

Er det noen som har byttet fra Trinordiol til andre merker? Og har noen erfaringer de har lyst til å dele? Jeg vurderer å bytte, men hvilket merke bør jeg evt bytte til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Byttet fra Trionetta, omtrent samme som Trinordiol og over til Cerazette. Meget fornøyd :)

Mye mindre hormoner noe jeg tror er godt for kroppen. Og jeg har fått litt lengre lunte (sambo er litt glad for det til tider..) samt at alle menstruasjonssmerter er helt borte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulike kvinner reageer ulikt på ulike merker, slik er det bare.

Dersom du er plaget av bivirkninger på fra det merket du har kan du helt klart forsøkeå bytte til noe annet, men det er slett ikke sikkert du vil reagere slik andre har reagert på tilsvarende bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet fra Trinordiol til Cerazette. Holdt ut i 4 mnd, og da hadde jeg hatt kontinuerlige småblødninger så da giddet jeg ikke mer. Men bortsett fra det var jeg fornøyd med Cerazette. Egentlig var jeg fornøyd med Trinordiol også, jeg ønsket bare færre hormoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet fra trinordiol til yasmin. Enklere med enfasepiller, og med yasmin har jeg ikke fått noen bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...